Gaida, šuvēja: Pagaidām tā nav noticis, tādēļ nezinu, kur griezties.
Gaida, šuvēja:
Pagaidām tā nav noticis, tādēļ nezinu, kur griezties. Bija grūtības ar ūdenskrānu. Meistari teica, ka vajagot visu mainīt, bet atnāca paziņa un izrādījās, ka jāmaina blīvīte.
Aelita, bērnu ārste:
Ja kaut kas tāds notiktu, zvanītu uzņēmumam «Glābējzvans», jo ticu ātrai meistaru reakcijai un to darba kvalitātei.
Zigrīda, strādā firmā «Lumat»:
Arī pašlaik man ir tāda nelaime. Neskaitāmas reizes esmu zvanījusi 2. namu pārvaldei, bet palīdzības nekādas. Arī uz domi vairs nav vērts iet.
Viktors, pensionārs:
5. namu pārvaldē ir lielisks santehniķis, kas bez grūtībām var novērst kļūmi. Pamazām arī pats esmu ieguvis dažādas iemaņas santehnikā.
Valda, strādā uz dzelzceļa:
Noteikti zvanītu «Glābējzvanam», jo, manuprāt, tas
ir kvalitatīvs uzņēmums.