Piektdiena, 7. novembris
Helma, Lotārs, Pērle
weather-icon
+6° C, vējš 0.45 m/s, R-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

«L’Oreal» - jūs esat to pelnījusi!

Katrai dāmai noteikti ir sava iecienīta kosmētikas firma, un tomēr starp visām pārējām «L’Oreal» noteikti nepaliks neievērota.

Katrai dāmai noteikti ir sava iecienīta kosmētikas firma, un tomēr starp visām pārējām «L’Oreal» noteikti nepaliks neievērota. It īpaši jau parfimērijas un kosmētikas veikalā «Dzintars», kur šonedēļ atklāts jauns firmas dekoratīvās kosmētikas stends.
««L’Oreal» ir mūsu pircēju iecienīta,» stāsta veikala vadītāja Dace Šinke. «Ļoti populāri ir firmas matu kopšanas līdzekļi. Pēdējais no šā piedāvājuma – šampūni, matu putas un želeja ar keramīdiem, vielām, kas uzlabo matu šķiedru, bagātina struktūru. Dāmas, ja pašas nav lietojušas, tad noteikti ir dzirdējušas atzinīgus vārdus par krēmiem no sērijas «Plénitude» vai «Synergie». «L’Oreal» ir firma, ar kuras produktiem nenākas eksperimentēt, tiem var uzticēties.»
Tāda ir veikala vadītājas Daces Šinkes pārliecība, kas veidojusies sadarbībā ar «L’Oreal» produkcijas izplatītājiem Latvijā – firmu «Wellman». Šonedēļ veikalā «Dzintars» bija ieradusies «Wellman» pārstāve Sandra Kajaka, lai iepazīstinātu gan pārdevējas, gan pircējas ar vēl vienu jaunumu – dekoratīvās kosmētikas sēriju «L’Oreal Perfection».
«Tas ir firmas jauns sasniegums. No vismazākā priekšmetiņa, zīmulīša līdz tonālajām emulsijām – viss ir, ja tā var teikt, ar pilnu pretnovecošanās kompleksu,» Sandra Kajaka par jauno piedāvājumu ir sajūsmā. «Galvenais nav krāsa, galvenais ir ādas aizsardzība,» viņa raksturo vienu no svarīgākajiem «L’Oreal» principiem, kas izpaužas katrā firmas produktā. Bet aizsardzība savukārt nozīmē vitamīnus, mitrinošās vielas, filtrus.
Lietišķas sievietes grims – tā, uzsverot kopumā neitrālo krāsu gammu, «L’Oreal Perfection» vērtē Sandra Kajaka. Pirmā pircēju intereses izpēte Rīgā, «Drogās», apstiprinājusi pārliecību, ka jaunās sērijas interesentes būs mazāk jaunietes un vairāk – dāmas.
«Ņemot vērā, ka piedāvāta tiek augstas klases franču kosmētika, kas radīta, ievērojot pasaules tendences, arī cenas ir labas,» saka veikala vadītāja Dace Šinke. Ja arī pirmajā mirklī liksies padārgi, tad viņa iesaka tomēr vēlreiz visus par un pret izsvērt un, varbūt pat uz laiciņu atliekot pirkumu, mēģināt ietaupīt naudu kaut kam patiesi labam. «L’Oreal» produkcija kā allaž piesaista arī ar noformējumu. Tās ir lietiņas, ko gribas ilgāk paturēt rokās, un nebūs nekāds brīnums, ja daļa no pirkumiem tiks izdarīta tieši tāpēc.
«Piedāvājot labu preci, prieks nav tikai pārdot, bet arī veidot kontaktus,» saka Dace Šinke. «Lūk, lūpu krāsa. Ar to jābūt uzmanīgām. Krāsu gamma ir tik niansēta. Nepaslinkot, uzkavēties mazliet ilgāk veikalā, uzkrāsot, noņemt,» viņa iesaka mums, lielākoties tik aizņemtajām pircējām.
Jaunā piedāvājuma pirmajā dienā veikalā «Dzintars» pie stenda labprāt devās Sandra Kajaka. «Tonālā emulsija,» viņa ņem rokās pirmo no produktiem. «Šķidrāka par krēmu, klājas plānāk, vienmērīgāk, gludāk, zīdaināk. Nav sajūtas, ka liec uz sejas kādu dekoratīvu lietu,» viņa sāk sarunu ar pircējām par to, kā «L’Oreal» palīdzēs veidot perfektu izskatu, vienlaikus kopjot un saudzējot.
Ja vēl nepaguvāt iegriezties veikalā «Dzintars», varat tā apmeklējumam izmantot kaut vai šo un turpmākās dienas. Sākt ar jaunā stenda izpēti, jautājumiem pārdevējām un pēc tam varbūt arī sev: «Es taču esmu to pelnījusi?»

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.