No septembra līdz novembrim Jelgavas rajona Izglītības pārvaldes darbinieki apmeklēja rajona mācību iestādes un tikās ar skolu vadību, lai pārrunātu ar izglītības prioritāti saistītus jautājumus.
No septembra līdz novembrim Jelgavas rajona Izglītības pārvaldes darbinieki apmeklēja rajona mācību iestādes un tikās ar skolu vadību, lai pārrunātu ar izglītības prioritāti saistītus jautājumus.
Skolu galvenā speciāliste Māra Pūre «Ziņām» stāsta, ka šoreiz pārvaldes darbinieku skolu apmeklējuma mērķis bijis profesionālās sarunās ar skolu un pašvaldību vadītājiem noskaidrot, kā skolā tiek plānota dažāda veida sadarbība – ar pašvaldību, vecākiem, pedagogiem, rajona Izglītības pārvaldi un citām institūcijām.
«Mūs interesēja arī skolēnu zināšanu kvalitāte, tādēļ pagājušajā pavasarī skolas saņēma jautājumus, uz kuriem šoruden gaidījām skaidrojumu,» stāsta M.Pūre.
Jautājumi bijuši par skolas darbības attīstības plānošanu, par darbu ar bērniem, kuriem ir problēmas mācību programmas apguvē. Pētījumi ļāvuši noskaidrot, ka no 1. līdz 4. klasei katram trešajam bērnam mācības sagādā nopietnas grūtības, pārējās klasēs tās ir katram ceturtajam audzēknim. M. Pūre atzīst, ka daudz spējīgu bērnu aiziet mācīties uz pilsētas skolām. Izglītības pārvaldes darbinieku mērķis ir izpētīt, kas sagādā grūtības mācīties, vai vainīga slimība, sociālais stāvoklis, mācību programma vai citi apstākļi. Katrai skolai vajadzēja izstrādāt taktiku, kā strādāt ar šādiem bērniem un panākt viņu sekmju uzlabošanos. Tam, protams, vajadzīga laba sadarbība ar sociālajiem pedagogiem, psihologiem, logopēdiem. Kvalificēti psihologi un logopēdi ir visās rajona skolās, un plānots, ka tuvākajā laikā arī sociālie pedagogi būs katrā mācību iestādē.
Skolu apmeklējuma rezultāti tiks apkopoti, un ar labāko skolu veikumu varēs iepazīties arī citas mācību iestādes.