«Lattelekom» vairāk nekā tūkstoš gadījumos piešķīris telefona abonēšanas atlaides nepietiekamas sakaru kvalitātes dēļ.
«Lattelekom» vairāk nekā tūkstoš gadījumos piešķīris telefona abonēšanas atlaides nepietiekamas sakaru kvalitātes dēļ.
Sakaru uzņēmuma Sabiedrisko attiecību nodaļa informē, ka šogad nepietiekamas kvalitātes dēļ klientiem 1255 gadījumos piešķirtas abonēšanas atlaides. 1344 gadījumos tālruņa abonēšanas atlaide 40 procentu apmērā piešķirta pēc paša uzņēmuma iniciatīvas, kad konstatēts, ka sakaru kvalitāte neatbilst prasībām. Pēc abonenta pieprasījuma atlaide minētajā apmērā piešķirta 115 klientiem – janvārī un februārī 24, martā un maijā 22, bet aprīlī 23 gadījumos.
Šogad līdz maijam «Lattelekom» katru mēnesi trīs abonentiem piešķīris simts procentu atlaidi abonēšanas pakalpojumiem pēc klienta iniciatīvas (kopā 15 gadījumos). Kopumā uzņēmums šogad saņēmis 1300 sūdzību par sakaru kvalitāti. Visvairāk sūdzību (69 procenti jeb 889) ir no Rīgas reģiona, vismazāk (81) – no Latgales. Kurzemē saņemtas 117, Vidzemē – 105, Zemgalē – 108 sūdzības.
«Lattelekom» apkopotie dati liecina, ka visvairāk – 3,4 – bojājumu uz simts līnijām šā gada sešos mēnešos bijis Vidzemē. Zemgalē konstatēti 2,4, Kurzemē un Latgalē – 2,1, bet Rīgas reģionā – 1,5 bojājumi. Vislielākais bojājumu skaits fiksēts Vidzemē šā gada jūnijā – 4,1 gadījums uz simts līnijām.