Pirmdien, neraugoties uz to, ka tā bija diena ar 13. datuma zīmi, Ozolniekos pēc kapitālā remonta pircējiem durvis vēra centrālās savienības «Turība» Jelgavas rajona kooperatīvās sabiedrības veikals.
Pirmdien, neraugoties uz to, ka tā bija diena ar 13. datuma zīmi, Ozolniekos pēc kapitālā remonta pircējiem durvis vēra centrālās savienības «Turība» Jelgavas rajona kooperatīvās sabiedrības veikals. Tā kā tagad zem viena jumta atrodas veikals 300 kvadrātmetru platībā, kafejnīca bārs «Papardīte» un vēl ziedu salons, kopā tas viss nosaukts par tirdzniecības centru.
Veikals rajonā ir ar pirmo kārtas numuru un pēc pirmā pusgada rezultātiem naudas apgrozījuma ziņā arī ieņem pirmo vietu starp līdziniekiem pārējos pagastos. Ozolnieku ļaudis, kas gan vajadzības, gan intereses pēc iegriezās veikalā, visi kā viens bija patīkami pārsteigti: «Redz, kādas pārvērtības notikušas! Telpas kļuvušas skaistas un pārdevējas arī.» Bet rajona padomes priekšsēdētājs Pēteris Salkazanovs un pagasta vecākais Māris Ainārs veikala vadītājai Valijai Riekstiņai un viņas kolektīvam vēlēja patīkamu strādāšanu un divtik lielāku apgrozījumu.
Izrādās, ka Ozolnieku tirdzniecības centra veikals kooperācijas sistēmā ir pirmais rajonā, kur turpmāk strādās pēc pašapkalpošanās principa. Veikalā ir uzlabots apgaismojums, pašu spēkiem izgatavotas tirdzniecības iekārtas, ir arī konditorejas cehs, kur konditora Ivara Alkšņa vadībā cep tortes, smalkmaizītes, pīrādziņus un pieņem individuālus pasūtījumus. Te ierīkota arī neliela kafejnīca, kur tūliņ var nobaudīt visus gardumus. Jādomā, ka veikalā ne tikai atklāšanas dienā, bet vienmēr būs plašs piena produktu, gaļas un maizes izstrādājumu klāsts, turklāt par nedaudz zemākām cenām nekā citviet rajonā, jo turpat Ozolniekos esošā kooperatoru vairumtirdzniecības bāze un pilsētas tuvums ļauj ietaupīt transporta izmaksas. Veikalā var iegādāties arī pirmās nepieciešamības rūpniecības preces, kuru klāsts tiks papildināts, izmantojot līdzās esošā ziedu salona telpas. Tiek domāts arī par iespējām piedāvāt kulinārijas izstrādājumus.
Tā vien šķiet, ka reizē ar Ozolnieku veikala pārtapšanu pamazām izzudīs uzskats, ka kooperatoru veikali vairs nav konkurētspējīgi niecīgās preču izvēles, augsto cenu un pieticīgās reklāmas dēļ.