Lai nu kā, bet «Volkswagen Golf» popularitāte Latviju sasniegusi īstajā laikā un īstajā vietā.
Lai nu kā, bet «Volkswagen Golf» popularitāte Latviju sasniegusi īstajā laikā un īstajā vietā. Turklāt tas, savienojumā ar mazajiem jaunajiem opelīšiem, FIAT un «Renault» «vāģīšiem», sapurinājis visu Eiropu un pasauli. Aizvien aktuālākas kļuvušas mazas mašīnas.
Starp pagājušā gada brīnumiem jāpiemin «Audi A3» uz golfiņa bāzes, bet vēl lielāks pārsteigums bija «Ford KA». Būdamas kvalitatīvākas un jaudīgākas par FIAT mašīnām (un ne tik daudz dārgākas), pietiekoši kompaktas jau bija «Forda» «Fiesta» un «Escort» markas. Taču tika radīts vēl mazāks, saglabājot visas ērtības, kompaktāks «Ford KA» (garums: 3,63m, jauda: ap 60 ZS), kuram ļoti liels pieprasījums ir pat konservatīvajā Lielbritānijā.
Bet šogad, pašā gada sākumā pasauli šokēja limuzīnu un kabrioletu konservatīvisti, vācieši no «Mercedes – Benz». Joprojām priekš supoerplašas tirdzniecības tiek pielāgots pērnajā rudenī konceptīvi apstiprinātais «Mercedes – Benz» A klases modelis (līdzīgs KA fordiņam), kas laikam tā arī sauksies «Mercedes – Benz A», kura vadošais dizainers ir «Mercedes» ilggadējais idejām bagātais darbinieks Bruno Sako, bet par «M-B A» «Motorā» citreiz.