«Latvijas pasts» pēc dienesta pārbaudes secinājis, ka Jelgavas nodaļas darbiniece nav apkrāpusi pensionāri, kura «Ziņām» sūdzas par nepilnīgi izmaksātu pensiju. Savukārt pati jelgavniece nolēmusi pensijas saņemšanai turpmāk izmantot bankas pakalpojumus.
Decembrī «Ziņas» rakstīja, ka pēc kādas jelgavnieces sūdzības «Latvijas pastā» sākta dienesta pārbaude, jo sieviete apgalvoja, ka viņai pērn augustā un novembrī nav izmaksāta pilna apmēra pensija – 169,76 latu vietā viņa saņēmusi 159,58 latus.«Dienesta pārbaudes rezultāti pierāda, ka «Latvijas pasta» darbinieki godprātīgi veikuši savus darba pienākumus, par ko liecina pasta centra «Jelgava» videoieraksti,» apgalvo valsts uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Zane Plone, skaidrojot, ka pasta operatora pienākums ir izmaksāt klienta pieprasīto naudas summu, bet, saņemot pensijas summu, klients pārbauda, vai orderī uzrādīta pareiza informācija, un apstiprina to ar savu parakstu.Z.Plone noraida arī pensionāres aizdomas, ka pasta nodaļas operatore, kas, viņasprāt, piesavinājusies daļu pensijas, ir atlaista: ««Latvijas pasta» operatore, kas izmaksāja klientei naudu augustā, 2012. gada 15. oktobrī pārtrauca darba tiesiskās saistības, jo atrada darbu ārzemēs.»Uzņēmums atgādina klientiem, ka, atverot pasta norēķinu sistēmas kontu, klientam katru mēnesi ir iespēja saņemt konta izrakstu savā dzīvesvietā, kā arī pasta nodaļās.Pensionāre «Ziņām» turpina apgalvot, ka ir apkrāpta, jo, viņasprāt, vienā no pensijas saņemšanu apliecinošies orderiem viņas paraksts ir viltots. «Kur nu es, vecs cilvēks, iešu tiesāties,» viņa saka, piebilstot, ka pēc starpgadījuma nolēmusi kļūt par bankas klienti.