Ceturtdiena, 11. decembris
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
weather-icon
+6° C, vējš 0.45 m/s, R-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Seržo E. Ferāri komandā

Seržo Skaljeti (Sergio Scaglietti) ir firmas «Ferrari» dizaineru un konkstruktoru veterāns.

Seržo Skaljeti (Sergio Scaglietti) ir firmas «Ferrari» dizaineru un konkstruktoru veterāns. Viņš atceras vēl 1937. gadu, kad kopā ar Endzo braukuši sacīkstēs ar «Alfa Romeo» automašīnām.
Arī ierodoties «Ferrari» ražotnē Maranello (kur tā ir joprojām), viņš secināja: «Vienmēr esmu devies uz ražotnēm, nevis uz birojiem».
Maranello rūpnīcā Seržo visu mūžu nostrādājis kopā ar Endzo Ferāri. Viņš lepojas, ka, mainoties kompānijas īpašniekiem, vienmēr palicis pie tās. Pirmais efektīgais «Ferrari» braucamais bija 1947. gada «F Barchetta» ar V12 pusotra litra dzinēju.
Klasiskākie Seržo izstrādātie «Ferrari» modeļi ir «250 GTO» 1963. gadā, «Daytona» 1968. gadā, «206 GT Dino» 1967. gadā un «328 GTS» 1985. gadā, kā arī brīnišķīgais «250 GT SWB» 1959. gadā, kas bija pirmais S. Skaljeti konstruētais modelis.
Šodien šis vīrs atpūšas pensijā un joprojām seko pasaules auto aktualitātēm.
Runājot par jaunajiem modeļiem, firma «Ferrari» ir izstrādājusi variantu «456 GT» (442 zirgspēku 5,4 l dzinējs), kurš ir četrvietīgs atšķirībā no citiem mūžīgi sportiskajiem «Ferrari» joņotājiem. Mašīna pieejama gan ar sešu pārnesumu rokas, gan četru pārnesumu automātisko ātrumkārbu, bet tā vairs nav Seržo Skaljeti konstruēta.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.