Jelgavas rajona skolu direktori un viņu vietnieki vakar seminārā apsprieda pāreju uz jaunu skolu vērtēšanas un plānošanas darbu metodiku.
Jelgavas rajona skolu direktori un viņu vietnieki vakar seminārā apsprieda pāreju uz jaunu skolu vērtēšanas un plānošanas darbu metodiku.
Latvijas izglītības sistēmas attīstības projekta ietvaros tapusi «Skolu vērtēšanas un attīstības plānošanas rokasgrāmata», ko oktobrī saņēma katra Latvijas skola. Turpmāk tā kalpos par palīgu skolas darba vērtēšanā.
Rajona Izglītības pārvaldes vadītājs Uldis Gāle skaidro, ka projekta svarīgākais uzdevums ir radīt kritēriju kopumu, kurus varētu izmantot vērtēšanas procesā, kas turpmāk būs vienots visā valstī. «Svarīgi, lai visiem – izglītības inspektoriem, skolām, pašvaldībām, vecākiem un sabiedrībai – būtu vienota izpratne par izglītības kvalitāti skolā,» skaidro U.Gāle, piebilzdams, ka līdz šim katra skola, gatavojoties akreditācijai, rakstiski analizēja savu darbu, plānus un attīstību bez kādiem noteiktiem kritērijiem. «Līdz ar to grūti bija noteikt, vai skolā patiesi ir labs kolektīvs, laba materiālā bāze un mācību procesa kvalitāte. Rokasgrāmatā tādi nosacījumi ir atrunāti, un tos ņems vērā arī Izglītības pārvalde, apmeklējot skolas,» norāda Izglītības pārvaldes vadītājs.
Rokasgrāmatas tapšanā piedalījās arī Jelgavas un rajona izglītības profesionāļi no Jelgavas 2. pamatskolas, 2. ģimnāzijas, Elejas vidusskolas, Kalnciema vidusskolas un Šķibes pamatskolas.