Lai izstrādātu kvalitatīvu e-komercijas veikalu, ir jāveic vairāki soļi, kas ietver sevī gan tehniskas lietas, gan arī dizaina un satura izstrādes aspektus.
E-komercijas veikala plānošana
Pirms sākt darbu pie e-komercijas veikala izstrādes, ir jāveic rūpīga analīze. Jāizvērtē uzņēmuma vajadzības, konkurentu piedāvājums, mērķauditorija un citi faktori.
Mājaslapas izstrāde
Pēc plānošanas un analīzes fāzes ir jāveido mājaslapa, kas būs e-komercijas veikala galvenā sastāvdaļa, pamats. Mājaslapas izstrādē jāpievērš uzmanība ne tikai tās vizuālajam izskatam, bet arī tās funkcionalitātei un lietotājam un visām galvenām ierīcēm draudzīgam dizainam.
Produktu un pakalpojumu kataloga izstrāde
Ir jāsagatavo produktu un pakalpojumu katalogs, kurā būs apraksti, attēli, ja pieejams, video un cenas par katru produktu. Katalogam jābūt viegli uztveramam un izmantojamam.
Maksājumu un piegādes sistēmas integrācija
E-komercijas veikalā jābūt integrētai drošai un ērtai maksājumu un piegādes sistēmai. Jānodrošina, ka pircēji varēs ērti veikt maksājumus un saņemt pasūtījumus, nebaidoties par to, ka varētu noplūst pievienotās kartes dati. Tāpat svarīgi pievērst uzmanību pēc iespējas dažādiem maksājumu veidiem (skaidrā, rēķins, maksājumu karte, bankas tiešais maksājumus, PayPal u.c.), tādējādi apmierinot visu pircēju intereses.
SEO optimizācija
Lai e-komercijas veikals būtu redzams interneta vidē, sevišķi meklētājos, jau izstrādes procesā ir jāveic SEO optimizācijas darbi. Jānodrošina, ka vietne ir viegli atrodama un pārmeklējama meklētāju sistēmām, kā arī ir optimizēti lapu nosaukumi, pievienoti produktu “meta” nosaukumi, apraksti un citi svarīgi parametri kā navigācijas struktūra, URL struktūra, attēlu optimizācijas, mājaslapas ātrdarbība un citi.
Testēšana un atsauksmes
Pirms e-komercijas veikals tiek “palaists gaisā”, ir jāveic tā testēšana, lai nodrošinātu, ka vietne strādā nevainojami un bez tehniskām problēmām. Jānodrošina, ka klienti var viegli atstāt atsauksmes par produktiem un pakalpojumiem, atrast uzņēmuma kontaktinformāciju, lietošanas noteikumus vai piegādes nosacījumus.
Mājaslapas izstrāde ir darbs, kas prasa profesionālu pieeju un pieredzi. Tādēļ, izvēloties mājaslapas izstrādes aģentūru, ir jāņem vērā vairāki faktori, lai nodrošinātu, ka gala rezultāts būs kvalitatīvs un atbilstošs jūsu uzņēmuma vajadzībām.
- Pieredze un zināšanas – pirms izvēlaties konkrētu aģentūru, jāpārbauda tās pieredze un ekspertīze mājaslapas izstrādes jomā. Jāpārliecinās, ka aģentūrai ir pieredze un prasmes strādāt ar tehnoloģijām, kuras ir vēlme izmantot savā mājaslapā.
- Atsauksmes – jāpārbauda citu uzņēmumu atsauksmes par konkrēto aģentūru, kurai ir vēlme uzticēt savas mājaslapas izstrādi. Atsauksmes var dot lietderīgu informāciju par aģentūras spējām un pieredzi, kā arī par to, vai viņi ir uzticami un atbildīgi.
- Projektu vadības process – pirms sadarbības noslēgšanas ar kādu konkrētu aģentūru, jānoskaidro, kāds ir aģentūras projektu vadības process. Ir svarīgi, lai būtu skaidrs un saprotams, kā tā plāno vadīt un organizēt mājaslapas izstrādes procesu.
- Cenas un budžets – jāpārbauda, vai aģentūras cenas ir saskaņā ar finanšu plāniem, plānoto budžetu. Jāpārliecinās, ka aģentūras piedāvājums atbilst prasībām un budžetam.
- Atbalsta un uzticamības līmenis – jāsaprot, vai aģentūra piedāvā atbalstu, kas atbilst vēlmēm un prasībām. Ir svarīgi, lai aģentūra būtu pieejama, lai palīdzētu atrisināt jebkādas problēmas, kas varētu rasties mājaslapas izstrādes procesā.
WD MARKET ir starptautiska web izstrādes aģentūra, kurai rūp klientu bizness un tā attīstība.
Izstrādājam plašas funkcionalitātes e-komercijas risinājumus, dažādas sarežģītības tīmekļa vietnes un specializējamies augstas sarežģītības web projektu izstrādē.