– Jūs esat saistīts ar aviāciju, tāpat kā jūsu tētis Valdis Sloka. Lidotāju dinastija?
Jā, taisnība. Tētis padomju laikos bija stūrmanis lidsabiedrībā “Aeroflot”. Viņš Kirovogradā, Ukrainā, absolvēja lidotāju skolu. Gan viņš, gan es esam saistīti ar civilo aviāciju, citiem vārdiem, pasažieru pārvadāšanu. Savukārt es 1991. gadā pabeidzu Ozolnieku vidusskolu un iestājos Sasovas Civilās aviācijas lidotāju skolā Krievijā. Tas bija gads, kad sabruka Padomju Savienība. Sanāca jocīgi – skolā iestājos vēl padomju laikā, taču, kad bija jāsāk mācīties, Latvija atguva neatkarību. Līdz ar to sanāca tā, ka es aizbraucu mācīties uz Krieviju, kad bija sākušies juku laiki. Trīs gadus apguvu profesiju civilās aviācijas lidotāju skolā, kur mūs apmācīja lidot ar divu veidu lidmašīnām – vispirms ar AN-2, pēc tam ar L-410. 1994. gadā atgriezos Latvijā un sāku strādāt dažādās aviokompānijās, kā, piemēram, “Concor”, “RiAir Express” un “RiAir Transaero”. 1998. gadā pieteicos un dabūju darbu Latvijas nacionālajā lidsabiedrībā “airBaltic”. Jā, un vēl kas – atgriezies no Krievijas, es Ozolniekos iegādājos nekustamo īpašumu, kur tagad arī dzīvoju.
– Atgriezīsimies pie jūsu mācību laika! Iestāties lidotāju skolā nekad nav bijis vienkārši – jāiztur liels konkurss, kā arī reflektantiem jābūt perfektai redzei un veselībai kopumā.
Lai turpinātu lasīt rakstu, nepieciešams iegādāties ZZ.lv abonementu:
"ZZ.lv Plus" abonentiem būs pieeja unikālam izdevniecības saturam, kur atspoguļosim notikumus un procesus vietējos novados. Raksti, intervijas, bilžu galerijas, video saturs.
Abonē ZZ.lv digitālo saturu par 0.99€ uz pirmajām 4 nedēļām*
*Pēc izmēģinājuma perioda beigām ik pēc četrām nedēļām tiks veikts automātiskais maksājums - 1.99€ par abonēšanas periodu. Abonēšanu vari pārtraukt jebkurā brīdī savā ZZ.lv kontā.
Reklāma