Jelgavas digitālais centrs izsludinājis konkursu uz divām vadītāja vietnieka amata vietām, aģentūra LETA uzzināja pašvaldībā.
Vadītāja vietnieka – pašvaldības operatīvās informācijas centra vadītāja amata kandidātiem nepieciešama augstākā izglītība, zināšanas iestādes resursu un finanšu līdzekļu racionālā un lietderīgā plānošanā, zināšanas par publisko iepirkumu organizēšanu, pieredze vadīt struktūrvienību darbu un citas.
Šī vietnieka pienākumos ietilpšot apzināt vietēja mēroga kritiskās infrastruktūras kopumu un nodrošināt kritiskās infrastruktūras pārraudzības sistēmu uzraudzību un vadību, nodrošināt civilās aizsardzības komisijas funkciju un uzdevumu izpildi, veikt pašvaldības mēroga negadījumu un ārkārtēju notikumu analīzi, organizēt ar negadījumiem un ārkārtējo notikumu saistītās informācijas publicitāti un sabiedrisko attiecību pasākumus un koordinēt pašvaldības civilās aizsardzības un katastrofu pārvaldīšanas pasākumus.
Piedāvātā mēnešalga ir 1957 eiro pirms nodokļu nomaksas.
Arī vadītāja vietniekam – informācijas tehnoloģiju attīstības departamenta vadītāja amata kandidātam – izvirzītas līdzīgas prasības, vien norādot, ka vēlama profesionālā darba pieredze IT, būvniecībā, energoefektivitātes veicināšanā, civilajā aizsardzībā vai tml.
Šī vietnieka galvenie pienākumi būs nodrošināt pašvaldības sniegto e-pakalpojumus pārvaldību un attīstību, kontrolēt e-pakalpojumu atbilstību normatīvajiem aktiem, īstenot un koordinēt sadarbību ar valsts un pašvaldību iestādēm, uzņēmumiem, lai sekmētu, uzturētu un attīstītu informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumu ieviešanu Jelgavas pilsētā; apkopot informāciju par informācijas sistēmu lietošanas pieredzi, sniegt priekšlikumus informācijas sistēmu funkcionalitātes uzlabošanai, koordinēt un pilnveidot pašvaldības pārvaldes atbalstam nepieciešamos IKT risinājumus un pakalpojumus un citi.
Arī šim vietniekam alga noteikta 1957 eiro.
Konkursā pieteikumi tiek gaidīti līdz 27.februārim.
Foto: no Jelgavas pašvaldības arhīva
Reklāma