Lauku atbalsta dienesta (LAD) klientu apkalpošanas centros no 1.novembra pakalpojumus klātienē varēs saņemt tikai otrdienās, trešdienās un piektdienās, informē dienestā.
No 2022.gada 1.novembra pakalpojumus klātienē iedzīvotāji varēs saņemt otrdienās, trešdienās un ceturtdienās no pulksten 8.30 līdz 17.
Savukārt pirmdienās un piektdienās pakalpojumi turpmāk tiks nodrošināti attālināti. Konsultācijas būs pieejamas no pulksten 8 līdz 20 pa klientu apkalpošanas tālruni 67095000.
Līdz šim LAD klientu apkalpošanas centri strādāja katru darbadienu. LAD klientu apkalpošanas centri ir Rīgā, Ogrē, Jelgavā, Talsos, Saldū, Jēkabpilī, Preiļos, Rēzeknē, Gulbenē un Valmierā.
Tāpat LAD informē, ka no šā gada novembra katru ceturtdienu pulksten 10 LAD klientu apkalpošanas centros notiks informatīvās dienas, kuru laikā LAD speciālisti stāstīs par nosacījumiem atbalsta saņemšanai no 2023.gada, informējot par galvenajām izmaiņās, kā arī sniedzot individuālas konsultācijas.
Pirmais šāds pasākums notiks 3.novembrī. Lai varētu precīzāk sniegt informāciju par konkrēto saimniecību, LAD aicina lauksaimniekus iepriekš pieteikt vizīti, zvanot pa klientu apkalpošanas tālruni.
“Ikviens lauksaimnieks ir aicināts ceturtdienās apmeklēt LAD klientu apkalpošanas centrus un pārrunāt jautājumus, kā pareizi saimniekot savā saimniecībā, lai varētu saņemt platību maksājumus, piemēram, ilgtspēju sekmējošo ienākumu pamatatbalstu, agrovides maksājumus, ekoshēmu atbalstu un citus,” norāda LAD pārstāvji.
LAD atzīmē, ka no 2023.gada izmaiņas ir būtiskas, tāpēc lauksaimnieki tiek aicināti jau savlaicīgi interesēties un noskaidrot, kādas prasības būs jāievēro.
Dienestā arī informē, ka šobrīd vēl notiek darbs pie dažādu dokumentu izstrādes.
LAD ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas administrē valsts un Eiropas Savienības atbalstu laukiem, lauksaimniecībai, mežsaimniecībai un zivsaimniecībai.
Foto: no arhīva
Reklāma