Arī 4. vidusskolā no 21. februāra līdz 1. martam bija projektu nedēļa.
Arī 4. vidusskolā no 21. februāra līdz 1. martam bija projektu nedēļa.
1. klase skolotājas G.Rotgalves vadībā izstrādāja projektu par tēmu «Dzīvnieks cilvēka draugs». Bērni kopā ar skolotāju pārrunāja, kā par dzīvnieku rūpēties, to barot.
Sākumskolas skolēni veica projekta darbus par tematiem «Ielas skolas apkārtnē» 3. un 4. klases; Jelgavas ievērojamākās vietas 2. klases; «Jelgavas uzņēmumi un iestādes».
5. klases apmeklēja bērnu un jauniešu centru «Junda», jauno dabas draugu centru, kā arī veica pētījumu par Latvijas novadu etnogrāfiju.
6. klašu projekti bija saistīti ar fizisko audzināšanu, «Jelgavas sporta bāzes», «Jelgavas peldbaseini»; «Fiziskā audzināšana un sporta vēsture Jelgavas 4. vidusskolā». 7. klases zēni pētīja atmosfēras spiedienu, gaisa mitrumu un mērīja temperatūru dabā un skolas telpās. Savukārt meitenes veica pētījumus par floristiku, apmeklējot dažādus salonus, kā arī «Jundu». Viņas bija izveidojušas savdabīgu floristikas izstādi.
Savukārt 8. klases veica pētījumu par linu kombināta «Larelini» darbību, ražojumu pieprasījumu un eksportu.
Ļoti interesants un praktiski izmantojams projekta darbs bija 9. klasēm, tā nosaukums «Mūsu skolas vizītkarte». Vizītkartes bija lasāmas gan angļu, gan vācu valodā.
Viens no plašākajiem projektiem bija 10. klasēm. Temats «Alunāni Jelgavā». Šā projekta ietvaros bija iespējams iepazīt Ādolfa Alunāna darbus, Alunānu dzimtas ciltskoku, Indriķa Alunāna iespiestās grāmatas, apskatīt to titullapas.
Taču visnopietnākais darbs bija 11. klašu audzēkņiem, kas šīsnedēļas laikā aizstāvēja individuālos projektus, no kuriem labākie tiks sūtīti uz pilsētas lasījumiem. Savukārt 12. klašu audzēkņi papildināja zināšanas eksāmenu priekšmetos.
Kopumā gan skolēni, gan skolotāji ir apmierināti ar paveikto. Ir gūta informācija un tā apstrādāta, darbs sakārtots un noformēts tās ir iemaņas, uz kurām skolēni varēs balstīties turpmākajos projekta darbos. Tādēļ šāda veida nedēļas nevarētu vis saukt par «haltūru», bet gan par ceļu uz zinošu, kompetentu sabiedrību.
Paldies visiem, kas neatteica informāciju projekta darbu veidotājiem.