Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+2° C, vējš 2.38 m/s, R-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

«Tele2» ievieš bezmaksas sarunas sava tīkla ietvaros

«Tele2» jaunā «Vienotā tarifa» plāna klienti vairs var neskaitīt norunātās minūtes operatora tīklā, jo neatkarīgi no sarunas ilguma būs jāmaksā tikai 9 santīmi par savienojumu.

“Tele2” jaunā “Vienotā tarifa” plāna klienti vairs var neskaitīt norunātās minūtes operatora tīklā, jo neatkarīgi no sarunas ilguma būs jāmaksā tikai 9 santīmi par savienojumu.
Ikviens, kurš šovasar ir skatījies TV vai lasījis laikrakstus, būs pamanījis mobilo sakaru operatora “Tele2” reklāmu, kas uzrunā mūs ar tarifu “0 santīmi minūtē”. Šajā numurā “Tele2” pēcapmaksas produktu vadītājs Arnis Pūciņš sniedz plašāku skaidrojumu par uzņēmuma veikto lielāko tarifu samazinājumu un ikvienam mobilo sakaru lietotājam svarīgo piedāvājumu – bezmaksas sarunām “Tele2” tīklā.
Kas pamudināja “Tele2” uz tik vērienīgu cenu samazinājumu?
Galvenokārt mūsu klienti, jo arvien izteiktāka kļūst tendence, ka mobilais tālrunis spēlē galveno lomu iedzīvotāju ikdienas sarunās. Tāpēc, lai klientiem radītu vēl vairāk ērtību un iespēju sarunāties pa mobilo tālruni tik ilgi, cik viņi vēlas, nedomājot par izmaksām, bija jāizstrādā speciāli garām sarunām paredzēts piedāvājums. Tā radās jauns tarifu plāns “Vienotais tarifs”, ko mēs piedāvājam jaunajiem un arī pašreizējiem klientiem.
Ja tarifs sarunām “Tele2” tīklā ir “0”, tas nozīmē, ka klientiem vairs nav jāskaita sarunu minūtes?
Tieši tā, jo neatkarīgi no sarunu ilguma klients maksā nevis par katru sarunas minūti mūsu tīklā, bet tikai 9 santīmus par savienojumu un runā kaut vai, piemēram, stundu ar citu “Tele2” pastāvīgā pieslēguma vai “Zelta zivtiņas” klientu. Tik un tā vairāk par 9 santīmiem viņam šī saruna neizmaksās.
Vēl viens arguments par labu garām sarunām noteikti ir atceltais tarifu dalījums pa laikiem: darba laikā un ārpus tā. Līdz ar to jaunā tarifu plāna ietvaros cenas ir nemainīgas visu diennakti gan sarunām mūsu tīklā, gan zvaniem uz citu operatoru tīkliem, piemēram, “Lattelekom” vai LMT. Klientam vairs nebūs jāatliek garākas sarunas uz vakaru, gaidot lētākus tarifus. Turklāt, piedāvājot tik zemu tarifu, mēs neesam palielinājuši abonēšanas maksu, gluži pretēji – tā ir tikai Ls 3,99 mēnesī, kas ir ievērojami mazāk par mūsu “Aktīvā” un “Biznesa tarifu plāna” abonēšanas maksu.
Par cik santīmiem “Vienotā tarifa” plāna lietotājiem tarifi ir zemāki, zvanot uz citu operatoru tīkliem?
Tie ir lētāki par 2 – 9 santīmiem par vienu sarunas minūti. Domāju, ka arī ievērojami samazinātā cena zvaniem uz “Lattelekom” vai LMT tīklu ir nozīmīgs arguments par labu “Vienotā tarifa” plānam. Ieguvumi ir acīm redzami – ja, piemēram, pašlaik jūs esat “Starta tarifu plāna” lietotājs, tad darba laikā sarunas minūte ar “Lattelekom” vai LMT klientu jums izmaksātu atbilstoši vairāk nekā 16 un 17 santīmu, bet mūsu jaunā – “Vienotā tarifa” – plāna klientam gan tikai 9 santīmus minūtē. Ietaupījums ir liels – 5 vai 6 santīmi par katru sarunas minūti. Maksa par zvaniem uz citu operatoru tīkliem vēl joprojām tiek aprēķināta par katru sarunas minūti.
Vai izdevīgie tarifi tiek piedāvāti komplektā ar subsidētajiem tālruņiem?
Tā kā “Tele2” pirmais Latvijā ieviesa subsidētos tālruņus, mums ir liela pieredze šādu piedāvājumu izstrādē un mēs zinām, cik svarīgi tie ir potenciālajiem klientiem. Tāpēc “Vienotā tarifa” plāns tiek piedāvāts komplektā ar visiem subsidēto tālruņu modeļiem, izņemot atsevišķus, pārdošanā jau esošus modeļus ar “Biznesa” vai “Aktīvā tarifa” plāna pieslēgumu.
Kas būtu jādara klientam, lai varētu sākt izmantot jauno tarifu plānu?
“Vienotā tarifa” plāns tiek piedāvāts papildus pašreizējiem “Starta”, “Aktīvajam” un “Biznesa” tarifu plānam. Tāpēc potenciālajam klientam būtu jāsāk ar piemērotākā tarifu plāna izvēli. Ņemot vērā mūsu jauno piedāvājumu, domāju, ka izdevīgumu ir ļoti viegli aprēķināt – “Vienotā tarifa” plānam par labu liecina gan “0 tarifs” mūsu tīkla ietvaros, gan zemā abonēšanas maksa, gan zemie tarifi sarunām ar citu operatoru tīkliem. Mēs esam devuši klientiem lielākas izvēles iespējas, un pašlaik tendences liecina, ka garākas sarunas kļūst par prioritāti.
Tarifu plānu var mainīt arī pašreizējie klienti. Lai to izdarītu, tikai jāpiezvana uz “Tele2” tālruni 7060600 un jāinformē operators par vēlmi izmantot “Vienotā tarifa” plānu.
Jaunajiem klientiem būs personīgi jāierodas kādā no “Tele2” servisa centriem vai pie mūsu dīleriem un jāparaksta līgums.
Tomēr tagadējiem klientiem, kas jau līdz šim bija saņēmuši īpaši izdevīgus mobilo sakaru lietošanas nosacījumus, kādu laiku vēl būs spēkā ierobežojumi, ja viņi vēlēsies bez maksas veikt tarifu plāna maiņu. Ja tomēr klients grib tarifu plānu mainīt jau pašlaik, to viņš noteikti var izdarīt, bet par samaksu. Tās apmērs tiks aprēķināts atbilstoši klienta subsidētā tālruņa lietošanas līgumam, kurā ir norādītas summas par priekšlaicīgu līguma laušanu. Piemēram, subsidēto un uz nomaksu iegādāto telefonu lietotāji, kas izmanto “Starta tarifu”, pāriet uz “Vienotā tarifa” plānu varēs, samaksājot Ls 5. Bez maksas tas tiks nodrošināts tiem klientiem, kas “Starta tarifu” un subsidēto telefonu izmanto ne mazāk kā vienu gadu. Precīzāku informāciju ikviens subsidētā tālruņa lietotājs var iegūt, piezvanot pa mūsu informatīvo tālruni 7060600.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.