No 16.maija Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde (PMLP) teritoriālajās nodaļās atsāks noformēt un izsniegt personu apliecinošus dokumentus rindas kārtībā, neveicot iepriekšēju pierakstu, aģentūru LETA informēja PMLP.
No 16.maija gan rindas kārtībā, gan pēc iepriekš veikta pieraksta, sniedzot iespēju noformēt pasi un eID karti, klientus apkalpos 27 pārvaldes teritoriālās nodaļas visā Latvijā, no 17.maija šāda kārtība būs arī pārvaldes Rīgas 2.nodaļā un no jūnija sākuma arī Rīgas 3.nodaļā.
Klientiem jāņem vērā, ka pārvaldes filiāle Siguldā turpinās apkalpot klientus tikai pēc iepriekšēja pieraksta. Tāpat arī ikmēneša izbraukuma tipa klientu apkalpošana Līvānos un Krāslavā notiks tikai pēc iepriekšēja pieraksta.
Pakalpojumu saņemšana rindas kārtībā paredz, ka klienti tiks apkalpoti tādā kārtībā, kādā ieradīsies nodaļā, un uz pakalpojuma saņemšanu būs jāgaida, proti, pakalpojuma saņemšanas laiks atšķirībā no iepriekšēja pieraksta nav prognozējams.
Tāpat PMLP būtiski samazinātā apjomā saglabās iespēju veikt arī iepriekšēju pierakstu, lai nodrošinātu, ka tie klienti, kuri nevēlas saņemt pakalpojumu rindas kārtībā, varētu pieteikt pakalpojuma saņemšanu konkrētā iepriekš rezervētā laikā.
Pārvalde informē, ka rindas kārtībā klientiem būs iespēja noformēt tikai pilsoņu un nepilsoņu pases un eID kartes. Tiem klientiem, kuri vēlēsies noformēt uzturēšanās kartes, vēl aizvien būs jāveic iepriekšējs pieraksts pakalpojuma saņemšanai.
Vienlaikus ar apkalpošanas rindas kārtībā atsākšanu pārvalde nodrošinās klientiem, kas pēc laulībām maina uzvārdu, iespēju noformēt personu apliecinošus dokumentus, neveicot iepriekšēju pierakstu un prioritārā kārtībā bez rindas. Lai saņemtu šo pakalpojumu, klientiem būs jāierodas sevis izvēlētā pārvaldes nodaļā un jāuzrāda pārvaldes darbiniekiem laulības apliecība.
Tāpat pārvalde atgādina, ka līdztekus personu apliecinošu dokumentu noformēšanai un izsniegšanai tiek izsniegtas arī ilgtermiņa vīzas ar tiesībām uz nodarbinātību un uzturēšanās atļaujas Ukrainas civiliedzīvotājiem. Šīs personas tiek apkalpotas bez iepriekšēja pieraksta un prioritārā kārtībā bez rindas.
Svarīgi ņemt vērā, ka pārvalde atjauno tikai pases un eID kartes saņemšanu rindas kārtībā.
Citi pakalpojumi – izziņu izsniegšana, uzturēšanās atļauju un vīzu dokumentu iesniegšana – vēl aizvien tiek sniegti tikai elektroniski, un šo kārtību tuvākajā laikā nav plānots mainīt.
PMLP īpaši lūdz klientus būt pieklājīgiem pret pārvaldes darbiniekiem, kuri intensīvas slodzes apstākļos strādā, lai apkalpotu klientus pēc iespējas ātrāk.
Foto: publicitātes
Reklāma