Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+4° C, vējš 1.77 m/s, DA vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Pilnsabiedrība JKP viesojas Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolā ar izglītojošu aktivitāti par atkritumu šķirošanu

2025. gada 17. aprīlī Pilnsabiedrība “JKP” viesojās Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolā, kur 1. klases skolēniem tika piedāvāta izglītojoša un interaktīva nodarbība par atkritumu šķirošanu. Pasākuma galvenais mērķis bija veicināt bērnu izpratni par bioloģisko atkritumu nozīmi un šķirošanas nepieciešamību ikdienā, īpaši mājas apstākļos.

Nodarbība tika organizēta spēļu, kustību un radošu uzdevumu formātā, tādējādi bērniem radot pozitīvu un saistošu pieredzi. Skolēni aktīvi iesaistījās – uzdeva jautājumus, dalījās ar pieredzi no savām mājsaimniecībām un ar aizrautību būvēja kukurūzas BIO torņus. Daudzi no bērniem atzina, ka jau ikdienā kopā ar ģimenēm šķiro atkritumus, kas liecina par sabiedrības augošo izpratni par vides aizsardzības jautājumiem.

Īpaši sirsnīgs bija brīdis, kad vairāki skolēni izteica nožēlu, ka nodarbība viņiem beidzās pārāk ātri, jo bija jādodas mājās, vēl nepabeidzot savus darbu, proti, kukurūzas torņa būvēšanu. Šī atsaucība apliecina, ka bērni ne vien izprot tēmas nozīmīgumu, bet arī ir gatavi piedalīties vides ilgtspējas veidošanā.

Pilnsabiedrība “JKP” izsaka pateicību Jelgavas Tehnoloģiju vidusskolas skolotājai par atsaucību un atbalstu, kā arī visiem mazajiem dalībniekiem – jūs esat īsti pārmaiņu vēstneši!

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.