Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt
casibom giriş casibom bahsegel jojobet

SIA “Zemgales veselības centrs” ievēlēta jauna pagaidu valde

25. jūnijā notikusi Jelgavas novada pašvaldības kapitālsabiedrības SIA “Zemgales veselības centrs” (ZVC) dalībnieku sapulce un iecelta jauna pagaidu valde – valdes priekšsēdētājs Kārlis Smilga un valdes loceklis Sandris Laizāns -, informē novada pašvaldība.

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Kārlis Smilga ir arī Jelgavas valstspilsētas pašvaldības kapitālsabiedrības – “Jelgavas pilsētas slimnīca” valdes loceklis. Savukārt Sandris Laizāns jau līdz šim darbojies gan kā ekonomists, finanšu vadītājs, tehniskais direktors, pārstāv arī savas ģimenes uzņēmumu “Tērvetes vīni” un ZVC valdē vadīs finanšu jomu un saimnieciski operatīvo darbu.

Pirms pāris mēnešiem – 24. aprīlī Jelgavas novada dome atteicās no iepriekš lemtā par līdzdalības izbeigšanu SIA “Zemgales veselības centrs” un kapitālsabiedrības daļu pārdošanu.

Jaunais valdes priekšsēdētājs Kārlis Smilga skaidro, ka Jelgavas pilsētas slimnīca ar “Zemgales veselības centru” veido savienoto trauku principu: “Nenodrošināti ambulatorie pakalpojumi noved pie iedzīvotāju plūsmas jau stacionārā vai slimnīcas sistēmā.”

Saturs turpināsies pēc reklāmas.

Jelgavas novada domes Izpilddirektores vietnieks Kaspars Sniedzītis norāda, ka pašvaldība nav atkāpusies no nodoma vēlāk organizēt konkursu uz pastāvīgās valdes locekļiem, kas veselības centru vadītu ilgtermiņā.

No 2024. gada 26.marta kā pagaidu valdes locekles tika ieceltas divas pašvaldības pārstāves – Jelgavas novada Īpašuma pārvaldes vadītāja pienākumu izpildītāja Vaiva Laimīte un Juridiskās nodaļas vadītājas vietniece Svetlana Krūmiņa. Jelgavas novada dome šī gada 22.martā atbalstīja lēmumprojektu par atļauju abām šīm amatpersonām savienot amatus ar darbu Jelgavas novada pašvaldībā.

Foto: jelgavasnovads.lv

Līdzīgi raksti

Reklāma

Atbildēt

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.