«Pirms pieciem gadiem, kad Maskavas valdība dibināja akciju sabiedrību «AMO Plant», es pats īsti neticēju, ka šeit Jelgavā varētu atsākties autobūve, taču viss norit kā plānots, un ceru, ka ekonomiskā krīze neaizkavēs mūsu nodomu jau šī gada beigās izlaist pirmo produkciju – pilsētas autobusu «Ambassador» un skolas autobusu,» piektdien, atzīmējot Latvijas autobūves simtgadi, teica «AMO Plant» izpilddirektors Aleksejs Maslovs.
Šogad aprit simts gadu, kopš Rīgas vagonu rūpnīcā sāka ražot automobiļu «Russo Balt», kas Cariskās Krievijas impērijā bija tolaik jauns, ļoti moderns rūpniecības produkts. Šī jubileja arī bija labs iemesls, lai atgādinātu par Jelgavā topošo rūpnīcu. Svinību sākums notika Rīgas Motormuzejā, kur klāt bija arī Nīderlandes un Beļģijas vēstnieki. Pēcpusdienā svētki turpinājās Jelgavā topošās autorūpnīcas teritorijā, kur uz sanākšanu bija ieradušies uzņēmēji, izglītības un pašvaldību darbinieki.A.Maslovs uzsvēra, ka topošā rūpnīca ir ļoti moderna un elastīga. Šeit nav paredzēts ražot masu produkciju, bet gan nelielus pasūtījumus – gan autobusus, gan smagās automašīnas, gan komunālās saimniecības tehniku. Rūpnīca ir interesanta arī ārzemju investoriem, jo tā paver ceļu uz plašo Krievijas tirgu. Ļoti cieša sadarbība «AMO Plant» nīderlandiešu koncernu «VDL», kas specializējas autobusu ražošanā. Vairāk lasiet sestdienas, 6.jūnija, «Zemgales Ziņās».