
Lai nodrošinātu ērtu klientu apkalpošanu un nodrošinātu vienmērīgu klientu plūsmu, kā arī plānotu darbinieku ikdienas darbus, no 5. janvāra Dobelē VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) tiks uzsākta jauna kārtība, apkalpojot klientus klātienē. Turpmāk jebkuri ar transportlīdzekļu reģistrāciju saistītie pakalpojumi, kā piemēram, transportlīdzekļa reģistrācija, īpašnieka vai turētāja maiņa, numuru salīdzināšana un citi, tiks sniegti pēc principa “piesakies iepriekš”, informē CSDD.
Jaunā kārtība paredz, ka klienti Dobeles klientu apkalpošanas centrā reģistrācijas pakalpojumus saņems tikai iepriekš pieteiktajā laikā. Tādejādi ikviens klients varēs rēķināties, ka pakalpojums tiks sniegts noteiktā laikā un kvalitātē.
Transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojumiem var pieteikties elektroniski e-pakalpojuma vidē vai zvanot uz klientu apkalpošanas informatīvo tālruni.
Katra pieraksta laiks paredzēts viena transportlīdzekļa reģistrācijai. Ja reģistrācija veicama vairākiem transportlīdzekļiem, katram transportlīdzeklim piesakāms atsevišķs pieraksts, izņemot, ja veic savstarpēju numuru maiņu diviem transportlīdzekļiem. Šādā gadījumā veic vienu pierakstu, norādot viena transportlīdzekļa valsts reģistrācijas numuru.
Transportlīdzekļu tehniskās apskates pakalpojums un maksājumu veikšana Dobelē arī turpmāk noritēs līdzšinējā kārtībā.
Pirmie “piesakies iepriekš” klientu apkalpošanas projekti tika ieviesti Alūksnes, Krāslavas, Valkas, Preiļu, Balvu, Limbažu, Aizkraukles un Madonas klientu apkalpošanas centros, kur transportlīdzekļu reģistrācijas pakalpojumi tikai ar iepriekšēju pierakstu tiek nodrošināti no 2022. gada rudens.
CSDD norāda, ka minētajās pilsētās klienti izmaiņas vērtē pozitīvi, tāpēc iepriekšējs pieraksts reģistrācijas pakalpojumiem tiek ieviests arī Dobelē.