Būdama “Lattelecom” kliente, jelgavniece Raisa Zaiceva martā no parastā
mājas telefona trīs reizes zvanīja uz Jelgavas slimnīcas Uzņemšanas un
Ķirurģijas nodaļu, kurā bija ievietota viņas tuviniece. Aprīlī par šiem
trim zvaniem un sarunām 22 minūšu un sešu sekunžu kopgarumā viņa saņēma
12,11 eiro rēķinu. “Kad uzrakstīju iesniegumu slimnīcas vadītājam Ķipura
kungam, kurā lūdzu paskaidrot, kāpēc man tāda summa būtu jāmaksā, viņš
atbildēja, ka slimnīcas telefona sakarus tagad apkalpo SIA “CSC
Telecom”. Neko vairāk paskaidrot nevarēja. Tas taču ir ārprāts, ka
jelgavnieku agrāk izmantotie parastie slimnīcas bezmaksas telefoni ir
kļuvuši tik dārgi! Kas atļāva slimnīcai izvēlēties “CSC Telecom”
pakalpojumu?” uztraucas R.Zaiceva. Tie, kuri zvana uz slimnīcu no
mobilajiem telefoniem, saņem brīdinājumu, ka tā būs paaugstinātas maksas
saruna, taču tie, kuri zvana no parastajiem mājas telefoniem, šādu
brīdinājumu nesaņem, piebilst R.Zaiceva.
Foto: Raitis Puriņš. Visu rakstu lasiet 27. jūlija “Zemgales Ziņās”