Vērtējot, vai skolas ir labas vai sliktas, nākotnē būtu jāvērtē arī tas, kā bērns skolā jūtas, ne tikai centralizēto eksāmenu rezultāti, aģentūrai LETA sacīja pētniece izglītības jautājumos Linda Curika.
«Man liekas, ka ne jau tikai centralizētie eksāmeni pastāsta par to, kuras skolas ir labas vai sliktas. Neviens īsti nav mērījis, cik skolēns labi šajās skolās jūtas. Manuprāt, tā ir tā lieta, kurai vajadzētu pievērst uzmanību nākotnē. Skolēnam var būt labi centralizēto eksāmenu rezultāti, bet, vai viņš ir laimīgs šajā skolā, teiksim, vai viņš nav apspiests, vai tur nav mobings,» akcentēja Curika.Viņa sacīja, ka viņai arī kā laba ideja šķiet paskatīties ne tikai, kādi ir centralizēto eksāmenu rezultāti, bet arī to, cik spējīgi skolēni skolā ienāk un kāda ir izaugsme.Curika gan norādīja, ka viņai nav iemesla apšaubīt metodoloģiju, pēc kuras tika noteiktas Latvijas labākās skolas «Draudzīgā aicinājuma skolu reitingā 2012». «Man patiesībā nav iemesla apšaubīt to metodoloģiju, kādā veidā tiek noteiktas labākās skolas. Protams, tie ir centralizētie eksāmeni un viņi pastāsta, kāda ir izglītība, kādas ir sekmes skolēniem,» teica Curika.