SIA “Jelgavas pilsētas slimnīca”
ir sagatavojusi aptaujas anketu saviem klientiem par saņemto stacionāro
veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti slimnīcā un vēlas uzzināt pacientu
viedokli par slimnīcā pavadīto laiku, informē Jelgavas pašvaldības Sabiedrisko attiecību pārvaldē.
“Mums ir svarīgi, lai slimnīcas
sniegtie pakalpojumi būtu kvalitatīvi un droši un katrs pacients ar mūsu darbu
būtu apmierināts,” uzsver SIA “Jelgavas pilsētas slimnīca”
valdes loceklis Kārlis Smilga.
Aptaujas anketās sniegtās atbildes, ieteikumi un
sūdzības turpmāk palīdzēs veikt nepieciešamās izmaiņas un uzlabojumus slimnīcas
darbā, kā arī noteikt pacientu apmierinātības indeksu. “Anketas ir pilnībā
anonīmas, un iegūtie dati tiks izmantoti tikai apkopotā veidā, lai rūpētos par
pacientu aprūpes kvalitātes un drošības uzlabošanu un slimnīcas rīcībā būtu
aktuālākā informācija par pacientu viedokli, kas balstīts personīgā pieredzē.
Anketas lūgums aizpildīt pacientiem, kuri slimnīcā (stacionārā) ārstējušies
pēdējo 12 mēnešu laikā,” aicina K.Smilga.
Šāda anketa turpmāk tiks izsniegta katram pacientam,
izrakstoties no slimnīcas, taču tā pieejama arī elektroniskā formā slimnīcas
mājaslapā jpslimnica.lv.
Foto: no arhīva