Izdarot grozījumus pašvaldības saistošajos noteikumos «Par reklāmas nesēju, reklāmu, izkārtņu un citu informatīvo materiālu izvietošanu publiskās vietās Jelgavā», dome ceturtdien nolēma, ka turpmāk par reklāmas satura atbilstību normatīvo aktu prasībām atbildēs reklāmas nesēja īpašnieks.
Kā pastāstīja Jelgavas pašvaldības izpilddirektors Gunārs Kurlovičs, šāda noteikumu grozīšana izdarīta, jo nereti ir problēmas atrast reklāmas īpašnieku, tādēļ atbildība būtu jānes konkrētās vietas, uz kuras tā izvietota, īpašniekam. Bez minētās izmaiņas labotie noteikumi arī paredz, ka izkārtni tās īpašnieks novāc septiņu darba dienu laikā pēc tam, kad tur esošā informācija kļuvusi neaktuāla. Proti, mainoties nomniekam, piemēram, kādam veikalam, dažreiz Jelgavā esot novērota parādība, ka vecā izkārtne savā vietā paliekot ļoti ilgi, tādēļ saistošajos noteikumos šī norma iestrādāta, lai problemātiskās situācijās varētu pieņemt mērus pret to pārkāpēju.«Šie noteikumi attiecas tikai uz ārējām izkārtnēm, savukārt par izkārtnēm, piemēram, konkrētā lielveikalā atbild tā īpašnieks,» skaidro G.Kurlovičs. Jāpiebilst, ka tirdzniecības centrā «Valdeka» makšķernieku veikals ilgāku laiku strādā zem mobilo tālruņu tirdzniecības vietas izkārtnes. Septiņu darba dienu limits noteikts arī priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu novākšanai pēc attiecīgajām vēlēšanām.