Līdz ar pavasara iestāšanos pilsētā arvien biežāk var manīt velosipēdus. Daļai riteņbraucēju klusās ziemas sezonas nemaz nav bijis. Taču daži aizvien gaida, kad kļūs vēl siltāks.
Kā novērojusi velobraucēja un tirdzniecības nama «Kalnclers» «Velosētas» vadītāja Ārija Dumpe, līdz ar braukšanas cenu palielināšanos sabiedriskajā transportā un autobusu reisu skaita samazināšanos cilvēki vairāk interesējas par velosipēda lietošanu braucieniem uz darbu vai ārpilsētas mazdārziņu. Tiesa, šādu apsvērumu dēļ parasti tiek pirkti paši lētākie velosipēdi. Vienlaikus arī jāatzīst, ka diemžēl kredītiestāžu interese palīdzēt pircējam nopirkt velosipēdu uz nomaksu ir mazinājusies.Savukārt Latvijas Lauksaimniecības universitātes pasniedzēja Anna Veidemane ir norūpējusies par stāvajām veco trotuāru apmalēm. Dāmu velosipēdi nav piemēroti lēkāšanai, tādēļ riteņi, saduroties ar šādiem šķēršļiem, tiek lauzti. Turklāt stāvās trotuāru apmales traucē ne tikai riteņbraucējiem, bet arī bērnu un invalīdu ratiņu lietotājiem. Tikai pagājušajā gadā pašā centrā pie Jelgavas rajona padomes tika izveidota lēzena nobrauktuve uz invalīdu autostāvvietu. Kā stāsta pilsētas galvenais arhitekts Uldis Seržāns, līdzīgas lēzenas nobrauktuves no ietves uz brauktuvi domāts izveidot arī citviet.Vairāk par šo tēmu – trešdienas, 1.aprīļa, «Zemgales Ziņās».