Esam atstāti novārtā, nav pieejama sociālā palīdzība, mājā ir nepamatoti aizliegumi. Ar šādiem un līdzīgiem pārmetumiem pie Jelgavas sociālās mājas vadības pēdējās nedēļās vērsušies daži tās iemītnieki. Savukārt Sociālo lietu pārvaldes (SLP) vadītāja Rita Stūrāne atgādina, ka sociālā māja nav luksusa pakalpojumu iestāde, turklāt iemītnieki nereti aizmirst paši savus pienākumus, raksta «Zemgales Ziņas».
O.Kalpaka ielas 9 iedzīvotāja Iluta Krūmiņa, piebalsojot viņas kaimiņienei, stāsta, ka iedzīvotājiem jau ilgāku laiku neesot iespēja saņemt sociālo palīdzību, netiekot ļauts ēkā uzstādīt satelītantenas un ierīkot internetu, bez saskaņošanas pa nakti izmitināt viesus, kas, viņasprāt, ierobežojot cilvēktiesības.R.Stūrāne nenoliedz, ka sociālais rehabilitētājs tiešām vairākus mēnešus īrniekiem nav bijis pieejams darbinieces slimības dēļ. Savukārt viesu apmeklējumu nosakot iekšējās kārtības noteikumi, ierobežojumus ierosinājuši paši iemītnieki.«Koplietošanas telpās ir vienoti ūdens un elektrības skaitītāji, kuru rādītāji tiek izdalīti uz visiem deklarētajiem iedzīvotājiem. Ja pie kāda ilgstoši uzturas viesi, arī viņi izmanto resursus, par ko jāmaksā pārējiem īrniekiem. Daudzi ar to nav mierā,» piebilst nama apsaimniekotāja – Jelgavas Nekustamā īpašumu pārvaldes (JNĪP) – Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Andžela Mizūne. Apmeklētāji nākt drīkstot, vien par ilgāku laiku jāraksta iesniegums.R.Stūrāne norāda, ka iedzīvotāji dažkārt «aizmirst» pašu elementārāko – samaksāt par īri un ūdeni. Sociālās mājas īrnieku parāds JNĪP ir vairāk nekā seši tūkstoši latu. Turklāt viņiem esot jāsedz vien trešā daļa no īres maksas, pārējo atmaksājot pašvaldība.Plašāk meklējiet «Zemgales Ziņu» 25.februāra numurā.*Drukātas avīzes saturs pieejams arī portālā zz.lv, ko var atrast sadaļā «Avīze» vai spiežot šeit .*Reģistrējoties portālā, tā konta papildināšana iespējama, spiežot šeit .*Tāpat portālā iespējams abonēt avīzi, par ko sīkāka informācija – šeit .