Pašvaldība sākusi sarunas ar uzņēmumu «Latvijas Dzelzceļš» par automašīnu stāvlaukuma izveidi pie Jelgavas dzelzceļa stacijas agrākajā kravas staciju pagalmā. Juridisko un īpašuma jautājumu risināšana gan sokas gausi, tādēļ pagaidām nav zināms, kad vilciena pasažieri savas mašīnas varēs novietot plašajā un pašlaik tukšajā laukumā.
«Kopā ar dzelzceļa darbiniekiem tika apskatīta teritorija un secināts, ka paralēli muitai iznomātajam zemes gabalam iespējams izvietot autostāvlaukumu vismaz 60 mašīnām,» skaidro Jelgavas pašvaldības preses sekretāre Egita Veinberga. Viņa apgalvo, ka pēc saskaņošanas ar «Latvijas Dzelzceļa» vadību stāvvietas varētu tikt ierīkotas tuvākajā laikā. Preses sekretāre piebilda, ka uzņēmumam nosūtīta vēstule ar šo priekšlikumu, un pašvaldība gaidot atbildi.Sarunu līmenī jautājums par stāvvietu ir skatīts, taču oficiāla vēstule no Jelgavas domes saņemta nav, «Ziņām» pavēstīja «Latvijas Dzelzceļa» Sabiedrisko attiecību daļas pārstāvis Māris Ozols. Pagaidām šis process nīkuļojot, jo daļa atbildīgo darbinieku ir atvaļinājumā.Tā kā laukums atrodas uz valstij piederošas zemes, bet «Latvijas Dzelzceļš» ir tikai tā apsaimniekotājs, M.Ozols neprognozē, cik ilgā laikā varētu nokārtot visus saskaņojumus un juridiskos jautājumus.«Viegli tas neiet, bet esam atvērti sarunām ar Jelgavas pašvaldību,» teic uzņēmuma pārstāvis.Jelgavniece Sindija Eglīte ievērojusi, ka daži autovadītāji jau tagad uz visu dienu savas mašīnas atstāj minētajā laukumā, kas ir Valsts ieņēmumu dienesta un muitas teritorija. Kaut arī tur pie vārtiem ir norāde, ka iebraukt aizliegts visiem, kas nav VID vai muitas klienti, jelgavniece domā – spēkratus tur atstāj arī citi. Viņa ierosina jau tūlīt noņemt šīs aizlieguma zīmes un ļaut stāvēt to jelgavnieku automašīnām, kuri dodas strādāt uz Rīgu un kuriem nav kur citur novietot mašīnas. M.Ozols gan teic, ka vispirms jāsakārto formalitātes. Savukārt, ja kāds savas mašīnas tur jau liek, kaut nav VID vai muitas klients, kontrolēt pārkāpumus ir policijas kompetencē.