Abonē e-avīzi "Zemgales Ziņas"!
Abonēt

70% mājaslapu internetā nav pamanāmas – vai Tava ir viena no tām?

Digitālajā laikmetā redzamība internetā ir būtiska jebkura uzņēmuma stratēģijā. Diemžēl daudzi uzņēmumi saskaras ar grūtībām, cenšoties izcelties konkurences piesātinātajā tiešsaistes vidē. Tāpēc esam izveidojuši šo rakstu, lai sniegtu vienkāršu skaidrojumu par digitālā mārketinga būtību un palīdzētu saprast, kā panākt veiksmīgu redzamību internetā. Vienlaikus vēlamies pastāstīt, kā tendences.lv palīdz uzņēmumiem risināt šo problēmu, kas skar lielu daļu Latvijas biznesu.

Kāpēc digitālā redzamība ir tik svarīga?

Apmēram 70% Latvijas uzņēmumu digitālajā vidē paliek gandrīz nepamanīti. Tas nozīmē, ka vairums uzņēmumu nespēj piesaistīt nepieciešamo organisko trafiku un sasniegt savu mērķauditoriju. Bez kvalitatīva un mērķtiecīga satura pat vislabākie produkti vai pakalpojumi var palikt nenovērtēti.

Latvijā ir aptuveni 60 tūkstoši aktīvu uzņēmumu, taču liela daļa no tiem neizmanto stratēģisku pieeju digitālajai klātbūtnei. Šī problēma kļūst īpaši aktuāla, ņemot vērā, ka tiešsaistes pārdošana turpina augt, un lielie zīmoli aizvien vairāk dominē meklētājprogrammu rezultātos.

Kāpēc uzņēmumi “pazūd” internetā?

Viena no galvenajām problēmām ir nepietiekama uzmanība satura kvalitātei un stratēģijai. Daudzi uzņēmumi paļaujas uz īstermiņa risinājumiem, piemēram, neregulārām reklāmām sociālajos tīklos vai minimālu SEO optimizāciju. Šādi pasākumi var dot īslaicīgus rezultātus, taču tie nepalīdz uzņēmumam ilgtermiņā nostiprināt savas pozīcijas.

Piemēram, lielākā daļa mājaslapu nenonāk pirmajā lapā, jo tās nav optimizētas meklētājprogrammām un lietotājiem. Tas nozīmē, ka potenciālie klienti neatrod šīs lapas vai arī tās neatbilst viņu cerībām.

Fakti, kas maina skatījumu uz šo situāciju

Lai saprastu digitālās stratēģijas nozīmi, apskatīsim dažus pārsteidzošus datus:

  • 77% lietotāju dod priekšroku garākam un informatīvākam saturam.
  • 4 no 5 cilvēkiem meklē produktus vai pakalpojumus, izmantojot meklētājprogrammas.
  • Tikai 1% lietotāju apskata Google meklēšanas rezultātu otro lapu.

Šie fakti skaidri parāda, cik svarīgi ir nodrošināt augstas kvalitātes saturu un optimizēt to tā, lai tas sasniegtu mērķauditoriju.

Kvalitatīva satura nozīme

Satura mārketings ir daudz vairāk nekā vienkārša reklāma vai ziņu publicēšana sociālajos tīklos. Tas ir rūpīgi plānots process, kas palīdz veidot uzticību, piesaistīt klientus un veicināt to iesaisti. Kvalitatīvs saturs, kas ir SEO optimizēts, ne tikai palielina uzņēmuma redzamību, bet arī stiprina tā autoritāti tirgū.

“tendences.lv” sadarbojas ar tādiem uzņēmumiem kā “Bonava Latvija”, “Failiem.lv”, “LNK Properties”, “Workland” un citiem nozares līderiem. Veidojot ilgtermiņa projektus, mēs nodrošinām stratēģijas, kas aptver visu no bezmaksas audita un satura izstrādes līdz SEO optimizācijai

Noslēgumā

Ja vēlies uzzināt, kā uzlabot sava uzņēmuma redzamību un izmantot satura mārketinga priekšrocības, mēs piedāvājam bezmaksas SEO auditu un konsultācijas!

Līdzīgi raksti

Paldies, Jūsu ziedojums EUR ir pieņemts!

Jūsu atbalsts veicinās kvalitatīvas žurnālistikas attīstību Latvijas reģionos.

Ar cieņu,
ZZ.lv komanda.