Lasītāja Aija «Ziņām» sūdzas, ka pirms nedēļas veikalā «Nemo» vēlējusies iegādāties zivis, bet noskatīto pārdevēja atteikusies pārdot, sakot, ka vispirms jārealizē iepriekš vitrīnā izliktās spuraines, bet svaigās tirgošot pēc tam.Veikala saimnieks Igors Šipilo par šādu gadījumu neko nezināja. Viņš kategoriski noliedz, ka pārdevēja varētu būt liegusi iegādāties pircējas noskatīto zivi. «Mums nav tādas kārtības, un šādu rīkojumu neesmu devis,» viņš uzsver, turklāt akcentējot, ka vecu zivju veikalā nemaz nav – ja beidzies derīguma termiņš vai redzami citi kvalitātes trūkumi, šādu produktu no tirdzniecības nekavējoties izņem. Tādēļ viss veikala produkcijas klāsts uzskatāms par svaigu un prasībām atbilstošu. Veikala vadītājs par šo misēkli aptaujāja abas maiņas vecākās, taču viņas apgalvo, ka pēdējā laikā neviena konflikta ar pircējiem nav bijis, arī pretenzijas nav saņemtas.Dažkārt gan gadoties, ka atvestas jaunas svaigās reņģes, bet pārdevēja uz augšu paceļ iepriekš sagādātās un neiztirgotās pāris kastītes, lai vispirms pārdotu tās. «Bet tas ir normāli, katrs taču vispirms apēd vakar gatavotu ēdienu un tikai tad taisa jaunu,» saka tirgotājs. Viņš gan piebilst, ka šīm reņģēm nav ne vainas, viss atbilst normatīviem. «Tieši otrādi – šajā laikā, kad sarukusi pirktspēja, tirgojam mazāk zivju, tās ātrāk izpērk, līdz ar to vietā ir atkal svaigas,» I.Šipilo teic – biežāk gan nākas uzklausīt sūdzības, ka kāroto produktu pircējs neatrod. Veikala saimnieks vēlreiz uzsver – viss, ko klienti redz tirgotavā, ir nopērkams. Ļauts izvēlēties tīkamāko zivi vai citu produktu, ko pārdevēja arī laipni pārdos. I.Šipilo rosina – ja turpmāk gadās kādas nesaskaņas vai pircējs ir neapmierināts ar pirkumu, tūdaļ jāvēršas veikalā. Ja pārdevēja nespēj sniegt skaidrību, jāaicina tirgotavas saimnieks.
Noliedz, ka vispirms iztirgotu veco preci
00:01
21.03.2009
20