«Lattelekom» atcēlis maksu par nepamatotiem kvalitātes pārbaudes pieprasījumiem.
«Lattelekom» atcēlis maksu par nepamatotiem kvalitātes pārbaudes pieprasījumiem.
Maija otrajā pusē stājās spēkā kārtība, kādā klienti var pieprasīt telekomunikāciju maksas pārrēķinu vai kompensāciju, ja kvalitāte neatbilst tehniskiem standartiem. Par visiem bojājumiem vai saņemto sakaru pakalpojumu neapmierinošu kvalitāti klienti visu diennakti var ziņot pa bezmaksas tālruni 114. Uzņēmuma tehniskajiem dienestiem bojājums jānovērš bez maksas trīs darbdienu laikā. Ja pēc tam klientu sakaru pakalpojumu kvalitāte neapmierina, lai saņemtu maksas pārrēķinu vai kompensāciju, abonents ir tiesīgs pieprasīt telekomunikāciju pakalpojumu kvalitātes pārbaudi, taču gadījumos, kad konstatēts, ka saņemto pakalpojumu kvalitāte atbilst tehniskajām normām, uzņēmuma vadības rīkojums paredzēja iekasēt deviņus latus.
«Lattelekom» Mediju attiecību nodaļa norāda, ka maksu par nepamatotiem kvalitātes pārbaudes pieprasījumiem uzņēmums nolēmis atcelt sakarā ar nelielo pieteikumu skaitu.