Ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, no šodienas
līdz 14.aprīlim Nacionālais veselības dienests (NVD) lēmis klātienes
pakalpojumus klientiem sniegt attālināti, aģentūru LETA informēja NVD.
Iedzīvotāji klātienē netiks apkalpoti ne centrālajā
birojā Rīgā, ne teritoriālajās nodaļās Jelgavā, Kuldīgā, Daugavpilī un
Smiltenē.
NVD informē, ka pieteikumu Eiropas veselības
apdrošināšanas kartei (EVAK) un iesniegumus iedzīvotāji varēs iesniegt, sūtot
vēstulē pa pastu, e-pastu, parakstot ar drošu elektronisko parakstu, vai,
izmantojot elektroniskos pakalpojumus e-veselības portālā un Valsts pārvaldes
pakalpojumu portālā “www.latvija.lv”. Plašāka informācija par EVAK
pieteikumu attālinātas iesniegšanas veidiem pieejama NVD mājas lapā sadaļā
“EVAK karte”.
Savukārt iesniegumus NVD var iesniegt, sūtot vēstulē
pa pastu uz dienesta mājas lapā norādītajām adresēm vai, izmantojot
“www.latvija.lv” pieejamo pakalpojumu Iesniegums iestādei.
Jautājumu, neskaidrību gadījumā NVD iedzīvotājus
aicina zvanīt uz dienesta bezmaksas tālruni 80001234. Darba laiks: no pirmdienas līdz
ceturtdienai no 8.30 līdz 17.00, savukārt piektdienās uz iedzīvotāju zvaniem
speciālisti atbildēs no 8.30 līdz 15.00.
Jau vēstīts, ka saistībā Covid-19 vīrusa izplatību
Latvijā līdz Lieldienām izsludināta ārkārtējā situācija, nosakot virkni stingru
ierobežojošu pasākumu. Ārkārtējā situācija būs spēkā līdz šā gada
14.aprīlim.
Foto: Twitter