Aptuveni trešdaļa (31,2 procenti) Latvijas iedzīvotāju piekrīt apgalvojumam, ka reklāmas ietekmē bieži iegādājas jaunas preces vai izmanto pakalpojumus, liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS martā veiktās aptaujas rezultāti.
Aptuveni trešdaļa (31,2 procenti) Latvijas iedzīvotāju piekrīt apgalvojumam, ka reklāmas ietekmē bieži iegādājas jaunas preces vai izmanto pakalpojumus, liecina tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS martā veiktās aptaujas rezultāti. Aptuveni 4 procenti aptaujāto pilnībā piekrituši šim apgalvojumam, bet 27,2 procenti respondentu tam drīzāk piekrituši nekā nolieguši. Visvairāk reklāmas ietekmē jaunas preces iegādājas vai pakalpojumus izmanto respondenti vecumā no 18 līdz 24 gadiem, no šīs vecuma grupas minētajam apgalvojumam piekrituši 39,9% aptaujāto.