Tādu devīzi varētu dot svētdien notikušajai kosmētikas firmas «Oriflame» Skaistuma dienai.
Tādu devīzi varētu dot svētdien notikušajai kosmētikas firmas «Oriflame» Skaistuma dienai.
Raiņa parkā pie «Jundas» pulcējās ap divsimt ieinteresētu daiļā dzimuma pārstāvju. Kopā ar mammām bija atnākuši bērni, manīja arī pa kādam kungam.
Apmeklētājiem bija iespēja iepazīties ar firmas skaistumkopšanas līdzekļiem. Īpaša interese bija par jauno smaržūdeni «Tsun Lai». Kamēr citi izmēģināja krēmus, losjonus un smaržas, jaunkundzes ar prieku ļāva speciālistēm apgleznot nagus un izmēģināja sev piemērotāko grimu. Bērni piedalījās zīmējumu konkursā, lika puzles un ļāva apgleznot seju.
Ikviens Skaistuma dienas apmeklētājs varēja izpildīt anketu un piedalīties loterijā, kur galvenā balva bija lietussargs ar «Oriflame» simboliku. Kā pastāstīja firmas neatkarīgā izplatītāja Ārija Vulfa, tika saņemts vairāk nekā 160 anketu.
Firma šādu pasākumu Jelgavā rīkoja pirmo reizi, un ir iecere šo tradīciju turpināt.