Lielbritānijas tirdzniecības standartu departaments izplatījis brīdinājumu, ka daudzu novājēšanas «brīnumlīdzekļu», kas iegādājami internetā vai ar dažādu katalogu palīdzību, iedarbība to reklāmas aprakstos ir stipri pārspīlēta.
Lielbritānijas tirdzniecības standartu departaments izplatījis brīdinājumu, ka daudzu novājēšanas «brīnumlīdzekļu», kas iegādājami internetā vai ar dažādu katalogu palīdzību, iedarbība to reklāmas aprakstos ir stipri pārspīlēta.
Derbišīras grāfistes padomes tirdzniecības standartu pārvalde veikusi dažādu notievēšanas tablešu, kapsulu, pārtikas piedevu un aizvietotāju paraugu analīzi. Pētnieki konstatējuši, ka trīs ceturtdaļas no šo preču aprakstos publicētajiem apgalvojumiem par produktu iedarbību ir pilnīgi nepamatoti, un lielākā daļa tirgotājfirmu arī nav spējušas uzrādīt jebkādus pierādījumus par savu reklāmu patiesumu.
Derbišīras grāfistes padomes loceklis Ēriks Sveins: «Mēs aicinātu mūsu iedzīvotājus, iegādājoties šos līdzekļus, būt ļoti piesardzīgiem. Tie ir ļoti dārgi, turklāt lielākoties apgalvojumi par to pozitīvo iedarbību ir nepamatoti.»