Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+2° C, vējš 2.87 m/s, R-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

Kavējumiem nevajadzētu būt

Pēc janvāra sākumā publicētās informācijas «Modernizē biļešu kasu sistēmu» lasītāji par dzelzceļa stacijas kasu darbību pauduši dažādu attieksmi, tostarp norādījuši uz jaunās sistēmas trūkumiem.

Pēc janvāra sākumā publicētās informācijas “Modernizē biļešu kasu sistēmu” lasītāji par dzelzceļa stacijas kasu darbību pauduši dažādu attieksmi, tostarp norādījuši uz jaunās sistēmas trūkumiem.
Tika izteikts viedoklis, ka to nekādi nevar nosaukt par pasažieru apkalpošanas kvalitātes uzlabošanu. Vislielākā neapmierinātība izskanēja laika dēļ, kas tagad jāpatērē biļetes iegādei. “Ierodoties stacijā, kā pierasts, agrāk – trīs minūtes pirms vilciena –, biļeti iegādāties vairs nav reāli. Bieži nākas piemaksāt 30 santīmu un to pirkt vilcienā. Zināmā mērā jau tā arī ir “augstāka” apkalpošanas kvalitāte.” Arī citi pauda līdzīgas domas. “Kas pasažieriem par daļu – var vai nevar onlainā sekot pasažieru plūsmai? Braucējiem vienalga, ar kādu printeri biļetes tiek drukātas, taču tagad tas notiek trīs reizes ilgāk. Kas tas par sasniegumu?”
“Nav jau slikti, tikai kasierītes nespēj to visu izdarīt ātri. Ja jau viss ir tā “saslēgts”, kāpēc kontrolieri vagonā vēl apkopo kaut kādu statistiku, pārbaudot mēnešbiļetes?” “Agrāk mēnešbiļeti varēju nopirkt 15 minūšu pirms vilciena atiešanas, tagad labāk to darīt iepriekšējā vakarā… Kamēr kasieres iemanīsies…” “Nabaga kasieres, viņām jāpacieš visa nepatika no pasažieriem, kas uzskata, ka vainīgas viņas. Bet tā ir jaunā sistēma, kur dators biļetes izdrukā trīs reizes lēnāk, nekā to darīja iepriekšējie aparāti…”
“Ar diviem bērniem pirku biļeti līdz Siguldai caur Rīgu un atpakaļ. Laiks tiešām pagāja baigais, turklāt bija pamatīgs izbīlis, kad trīs biļešu vietā dabūju tikai divas, bērniem tika izsniegta kopīga biļete. Neviens nejautāja, vai viņi vispār brauks kopā ar mani. Kasiere tikai nočukstēja, ka tā ir jaunā sistēma.”
Lasītāju domas “Ziņas” nosūtīja uzņēmuma “Pasažieru vilciens” sabiedrisko attiecību konsultantam Kasparam Funtam. Atbildē gan nav ietvertas visas norādītās situācijas. Lūk, ko viņš raksta: “Ņemot vērā, ka 2005. gada novembrī un decembrī tika mainīta akciju sabiedrības “Pasažieru vilciens” biļešu tirdzniecības sistēma, kases aparātu nomaiņas un pieslēgšanas sistēmai laikā varēja rasties situācijas, kad biļešu tirdzniecība rit nedaudz lēnāk, nekā ierasts. Tagad, kad biļešu tirdzniecības sistēma ir uzstādīta un kasieri speciālās apmācībās apguvuši darbu ar jaunajiem kases aparātiem, vilcienu biļešu tirdzniecībai nevajadzētu tikt aizkavētai.
Rindas pie biļešu kasēm bieži vien veidojas, kad daudzi pasažieri stacijā ierodas pēdējā brīdī pirms vilciena atiešanas. Loģiski, ja vienlaikus daudzi vēlas iegādāties biļetes, izveidojas rinda. Pasažierus, kas vilcienu satiksmi izmanto regulāri, aicinām savlaicīgi iegādāties abonementu biļetes, jo tās iespējams nopirkt pat desmit dienu iepriekš.”

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.