Nesen veikalā «Mega» nokļuvu «zagles» lomā, jo, izejot cauri apsardzes aparātam, tas nopīkstēja.
“Nesen veikalā “Mega” nokļuvu “zagles” lomā, jo, izejot cauri apsardzes aparātam, tas nopīkstēja. Pēc kabatu satura pārbaudes atklājās, ka vainojama skropstu tuša, kas iegādāta “Rimi”,” kundze sašutusi, jo veikala darbinieki nav atvainojušies, vien bārstījuši replikas un draudējuši izsaukt apsardzi. Viņa jautā, kādas iespējas ir novērst cieņu aizskarošus gadījumus minētajā veikalā.
Veikala “Mega” vadītāja Alla Grodiene neuzskata, ka būtu aizskarta kundzes cieņa, tādēļ atvainoties negrasās. “Mēs kulturāli palūdzām, lai viņa parāda kabatu saturu, jo esam atbildīgi par savu preci. Pretenzijas varētu būt pret veikalu “Rimi”, kas precei nenoņēma pīkstuli. Tirdzniecības vietām ir vienāda apsardzes sistēma, un reaģēja mūsējā,” veikala vadītāja bilst, ka pircējai jābūt pateicīgai veikala “Mega” darbiniecei, kas tušai signalizējošo priekšmetu noņēma, lai turpmāk tirdzniecības vietās sievietei nerastos līdzīgi pārpratumi.
“Rimi Hypermarket” galvenā kasiere Valentīna Trečaka teic, ka pīkstulis, visticamāk, palicis pārdevējas neuzmanības dēļ. “Šāds pārpratums, iespējams, radies tādēļ, ka pircēja par skropstu tušu, kas iegādāta kosmētikas nodaļā, maksājusi lielajā kasē, un kasiere pīkstuli nav pamanījusi,” skaidro V.Trečaka.