Līdz ziemas beigām pilsētā labo tikai tās bedres, kas varētu izraisīt avārijas situācijas. Interesanta aina atklājās, kad «Ziņas» vakar pusstundu vēroja pilsētas ielu bedru «lāpītājas» SIA «Kulk» strādnieku darbu.
Līdz ziemas beigām pilsētā labo tikai tās bedres, kas varētu izraisīt avārijas situācijas. Interesanta aina atklājās, kad “Ziņas” vakar pusstundu vēroja pilsētas ielu bedru “lāpītājas” SIA “Kulk” strādnieku darbu.
Ap pulksten 11 rīta pusē darbinieki divu minūšu laikā vienkārši aizbēra vienu bedri Raiņa ielā, noblietēja to ar veltni un devās tālāk. Viņu ceļš virzījās cauri pilsētai uz 6. līniju. No turienes darbinieki brauca uz 1. līniju, Ganību ielā izsēdināja vienu strādnieku, bet auto devās uz SIA “Kulk” Dobeles šosejā. 12 kilometru garajā posmā darbinieki ceļu nelaboja. SIA ražošanas direktors Agris Rozenfelds “Ziņām” skaidroja: “Bedrītes labo vairākas darbinieku brigādes. Šiem strādniekiem vakar tas bija jādara 1. un 6. līnijā, Garozas, Svētes un Baložu ielā. Tā kā “aukstais” asfalts beidzās, viņi izbrauca atlikušo maršrutu, lai pārbaudītu, kur atrodamas vēl labojamās bedres.” Pēc A.Rozenfelda teiktā, par ceļā iztērēto degvielu darbu pasūtītājai aģentūrai “Pilsētsaimniecība” nauda netiekot prasīta. Bedru “lāpīšana” šajās ielās turpināta pēcpusdienā. “Ziņu” klātbūtnē “Kulk” darbinieki bedrīti akurāti iztīrīja, tad ieklāja asfaltu un to noblietēja.
“Pilsētsaimniecības” darbinieki teic, ka bedres pirms asfalta ieklāšanas izfrēzē tikai atsevišķos gadījumos. Diemžēl ikdienā redzētais liecina, ka bedres tiek “lāpītas” pavirši, tās neiztīrot un neizfrēzējot. Tādējādi ieklātais asfalts jau pēc neilga laika ir “izsists”. Darbu veicēji garantiju bedrīšu labošanai nedod, tāpēc paveiktā kvalitāte atkarīga tikai no uzņēmuma vadības un strādnieku godaprāta.