«Ak, šīs nolāpītās bedres!» (10. marts). Hess: Vai bedres bojā tikai riteņu diskus? Arī balstiekārta ātri vien aiziet «pa pieskari».
“Ak, šīs nolāpītās bedres!” (10. marts)
Hess: Vai bedres bojā tikai riteņu diskus? Arī balstiekārta ātri vien aiziet “pa pieskari”. Ja tajās sabojājat auto, sūdziet tiesā pašvaldību un attiesājiet zaudējumus, pozitīvi precedenti jau ir. Izeja – arī apdrošināšana “Kasko bedres”.
Ola: Nupat gadījās pabraukāt pa Latviju. Stāvoklis apmēram tāds pats, brēkt vajag visai valstij. Vienmēr jau pašvaldība būs tā vainīgā, tas nu ir skaidrs.
Daiga: Iebraucot Jelgavā no Dobeles puses, mans bērns uzreiz ir augšā, lai gan mašīnā vienmēr iemieg, jo no tādas kratīšanās nevar nepamosties. Traks variants ar ielām Jelgavā. Dobelē, salīdzinot ar Jelgavu, tās ir ideālā stāvoklī, izņemot Muldavas ielu. Bet ietves kaimiņos ir nesalīdzināmi labākas par tām, kas ir Dobeles brauktuvju malās. Ar bērnu ratiņiem pārvietoties nenormāli grūti, īpaši Uzvaras ielā, kur tie jāstumj pa šoseju, jo ietves praktiski nav. Tur gan ir bedru ieleja!
susurs: Tie, kuri teic, ka Jelgavā ir normālas ielas, vai nu nav te nekad bijuši, vai staigā kājām. Tās ir katastrofālā stāvoklī. Man žēl mašīnas, kad jābrauc pa Akadēmijas, Satiksmes, Dambja, Vidus, Vīgriežu ielu, Dobeles šoseju, Kalciema ceļu, un šo sarakstu varētu turpināt bezgalīgi. Kāds ir mēģinājis arī pa Bebru ceļu braukt? Atceros, “krievu laikos” Jelgavā praktizēja bedrēs likt ķieģeļus.