Vidēji divas reizes mēnesī ceļa Ozolnieki – Brankas krustojumā ar apvedceļu Rīga – Jelgava notiek ceļu satiksmes negadījumi.
Vidēji divas reizes mēnesī ceļa Ozolnieki – Brankas krustojumā ar apvedceļu Rīga – Jelgava notiek ceļu satiksmes negadījumi. Dažos izdziest cilvēku dzīvības, citos braucēji gūst nopietnas traumas. Taču jau vairāk nekā piecus gadus situācija netiek uzlabota.
Vakar kārtējo reizi minētajā krustojumā saskrējās divas automašīnas. Kā notikuma vietā “Ziņām” stāstīja vienas vadītājs, viņš devies no Rīgas puses, kad pēkšņi priekšā izbraukusi sarkana “Mazda” un no sadursmes izvairīties nav bijis iespējams. “Redzēju, ka cietusi blakussēdētāja – viņai bija iespiestas kājas. Paši esam tikuši sveikā ar dažiem nobrāzumiem (automašīnā līdztekus šoferim atradās divi pasažieri – red.),” atzina vīrietis.
Jelgavas pilsētas un rajona Policijas pārvaldes preses sekretāre Ieva Sietniece informē, ka sadursmi izraisījis “Mazda” vadītājs (dzimis 1970. gadā), kas izbraucis uz galvenā ceļa. Tur tas saskrējies ar “VW Passat”, bet pēc tam “Mazda” uzbraukusi stāvošam “Nissan Primera”. Negadījumā traumas guvusi automašīnas “Mazda” pasažiere (dzimusi 1977. gadā), kurai mediķi diagnosticējuši galvas smadzeņu satricinājumu, kā arī roku un kāju sasitumus.
Pēc Satiksmes ministrijas datiem, vieta “melno punktu” kartē no 2002. līdz 2004. gadam bija devītajā vietā ar 30 negadījumiem, kuros cieta 20 cilvēku, bet viens gāja bojā. Kā atzīst Jelgavas Kārtības policijas biroja 3. nodaļas priekšnieka vietnieks Juris Auliņš, arī pēdējie gadi nav bijuši labāki. Vairāki smagi negadījumi šajā vietā notika, kad uz laiku remonta dēļ bija slēgta satiksme posmā Ozolnieki – Skuju pārbrauktuve. “Iespējams, varētu līdzēt apļveida kustība, jo ātruma ierobežojums, kā tas ir pie Skuju pārbrauktuves, nekādu labumu nedod – autobraucēji to tik un tā neievēro,” piebilst J.Auliņš.
Valsts akciju sabiedrības “Latvijas valsts ceļi” Centra reģiona Jelgavas rajona nodaļā “Ziņas” noskaidroja, ka tuvākajā laikā bīstamajā krustojumā uzlabojumi nav paredzēti. Izstrādāts projekts par satiksmes pārorganizēšanu pie Skuju pārbrauktuves, ierīkojot tur luksoforu. Taču arī tas ir pagaidu risinājums, jo nav vēl skaidrības, kad varētu tikt īstenots projekts par ātrgaitas maģistrāles izveidi no Rīgas uz Jelgavu. Šajā gadījumā krustojumu vienā līmenī vispār nedrīkstēs būt.