Vairāki lasītāji «Ziņām» sūdzējušies, ka pēdējo nedēļu laikā regulāri kavējas pasta piegāde vai avīzes vispār netiek saņemtas. Par tādu situāciju ziņo Jēkaba ielas 17, Mātera 61, 2. līnijas, kā arī Valgundes un Lielplatones pagasta iedzīvotāji.
Vairāki lasītāji “Ziņām” sūdzējušies, ka pēdējo nedēļu laikā regulāri kavējas pasta piegāde vai avīzes vispār netiek saņemtas. Par tādu situāciju ziņo Jēkaba ielas 17, Mātera 61, 2. līnijas, kā arī Valgundes un Lielplatones pagasta iedzīvotāji.
Latvijas Pasta Zemgales reģiona direktore Inna Semjonova skaidro, ka iecirknī, kas apkalpo Jēkaba ielu 17, pastnieci aizvieto skolniece, kura pieņemta darbā uz laiku. Tādēļ, iespējams, minētajā iecirknī radusies situācija, ka pastkastītē netika ielikta avīze, lai gan pastniece apgalvo pretējo. “Par Valgundes un Lielplatones pasta nodaļām ir grūti atbildēt, jo nav precīzas adreses, bet Latvijas Pasts vienmēr izskata sūdzības un iesniegumus, cenšoties atrisināt domstarpības,” stāsta I.Semjonova. Viņa teic, ka cilvēkiem, kuri izsaka pretenzijas par uzņēmuma darbu (avīžu, vēstuļu piegādi), neskaidrību un domstarpību gadījumā jāvēršas pastā, jo tā interesēs ir atrisināt nepatīkamo situāciju pēc iespējas ātrāk. Par sūtījumu piegādi var jautāt pasta nodaļā vai pie Jelgavas reģionālās nodaļas pārvaldnieka Jāņa Buļa un viņa vietnieces Ingūnas Livdānes, zvanot pa telefonu 3012401 vai rakstot pa epastu: jelgava@pasts.lv.
Par situāciju 2. līnijā, kur kāds kungs ziņoja, ka gandrīz divus mēnešus pasts tiek piegādāts ap pulksten 13 vai 14 dienā, I.Semojonova saka – tur ieviesta motorizētā pasta piegāde. Pastnieks, braucot ar automašīnu, apkalpo rajonu noteiktā secībā, šajā gadījumā 2. līnija ir maršruta beigās, tāpēc pasts tiek piegādāts nedaudz vēlāk nekā iepriekš.
Kā pasta kavēšanās iemeslu I.Semojonova min arī to, ka Latvijas Pasta Jelgavas reģionālā nodaļa ir noslēgusi darba līgumus ar skolēniem par darbu vasaras periodā. Tā kā viņi ir nepilngadīgi, tad darbu sāk ne agrāk kā pulksten septiņos.