Piektdiena, 5. decembris
Sabīne, Sarma, Klaudijs
weather-icon
+5° C, vējš 0.45 m/s, D-DR vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

16 Jelgavas novada izglītības iestādēs apgūst rīcību ārkārtas situācijās

Foto: Jelgavasnovads.lv

Jelgavas novada pašvaldība ziņo, ka no 29. septembra līdz 10. oktobrim projekta “Safe Response” ietvaros 16 Jelgavas novada izglītības iestādēs norisinās informatīvi izglītojoša kampaņa, kurā 6. un 7. klašu skolēniem plānotas teorētiskas un praktiskas apmācības par ugunsdrošību un ārkārtas reaģēšanu.

Projekta vadītājs Gatis Kasparinskis uzsver, ka civilā aizsardzība, proaktīva pilsoniskā rīcība un zinoša sabiedrība mūsdienās iegūst aizvien nozīmīgāku lomu krīzes situāciju risināšanā. “Pareiza rīcība ugunsgrēka gadījumā ir vitāli svarīga, jo ārkārtas situācijā sekundes ir dzīvības un nāves jautājums, tāpēc ir īpaši svarīgi šīs zināšanas mācīt jau bērniem, lai viņi spētu pasargāt sevi un apkārtējos,” turpina G.Kasparinskis.

Kopumā apmācības plānots nodrošināt 550 skolēniem un 40 pedagogiem.

Apmācības notiek projekta “Reaģēšana uz klimata pārmaiņu riskiem un ekstremāliem laikapstākļiem, to novēršana Latvijas un Lietuvas pārrobežu reģionā / Safe Response” ietvaros, kas ir vērsts uz klimata pārmaiņu un ekstremālu laikapstākļu problēmu risināšanu Latvijas un Lietuvas pārrobežu reģionā.

Kopējo projekta budžetu veido 673 755,26 eiro, no tiem 539 004,20 eiro ir ERAF finansējums, bet 107 250,25 eiro – Jelgavas novada pašvaldības finansējums.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.