Pensionārei I.Škorei ikdienā bieži nākas izmantot 16., 14. un 14.a maršruta autobusus virzienā uz Baložu kapiem, tomēr atpakaļceļš izvēršas gana neizdevīgs. Vai iespējams ko mainīt, kundze jautā SIA «Jelgavas Autobusu parks».
Pensionārei I.Škorei ikdienā bieži nākas izmantot 16., 14. un 14.a maršruta autobusus virzienā uz Baložu kapiem, tomēr atpakaļceļš izvēršas gana neizdevīgs. Vai iespējams ko mainīt, kundze jautā SIA “Jelgavas Autobusu parks” (JAP).
“Dzīvoju Raiņa ielā. Virzienā uz Baložu kapiem un tiem tuvumā ierīkotajām dārzkopības biedrībām var aizbraukt ar 16. autobusu, kas kursē ļoti reti. Vēl gan ir iespēja aiziet līdz autoostai un kāpt 14. un 14.A autobusā. Bet, lai no galapunkta atgrieztos, ir vēl ļaunāk. Tas iespējams tikai no 9. veikala pieturas ar atiešanas laikiem uz pilsētu pulksten 14.15 un 18. No Baložu kapiem turpretī uz pilsētu kursē divi autobusi – abi pa Rūpniecības ielu un tālāk no stacijas līdz bankai pa vienu maršrutu, pēc tam katrs savā virzienā. Mans lūgums (un domāju, ka ne tikai mans) pēc Tērvetes ielas rekonstrukcijas pārskatīt 14. autobusa kustības grafiku un rast iespēju kursēt tam pa citu maršrutu (Tērvetes – Raiņa ielu),” vēstulē “Ziņām” raksta Škores kundze.
JAP sabiedrisko attiecību speciālists Mārcis Krastiņš atbild, ka uzņēmums regulāri izvērtē visu maršrutu optimizācijas iespējas un domā, kā uzlabot situāciju minētajā situācijā.
“Jelgavas sabiedriskā transporta maršruti veidoti pirms vairākiem desmitiem gadu, bet pašlaik situācija ievērojami mainījusies – uzcelti jauni lielveikali, rūpnīcas un dzīvojamās ēkas. Tieši tāpēc ir nepieciešams mainīt autobusu kursēšanas maršrutus un laikus. JAP speciālisti jau pašlaik strādā pie to tīkla optimizēšanas, un pirmās izmaiņas gaidāmas nākamajā gadā. Tomēr radikālāk situācija varētu mainīties pēc vienotā transporta termināla izbūves, kur apvienotos pilsētas un starppilsētu autobusu, kā arī vilcienu pasažieru plūsma,” informē JAP.
Sagatavoja Lāsma Antoneviča