Šis jautājums pilsētas saimniekiem pašlaik tomēr liek izšķirties par transportam bīstamo avārijas bedrīšu aizdarīšanu, kaut laukā ir lietains un kopumā mitrs laiks. Lasītāji sūdzas par ceļu strādnieku darbu, viņiem šķiet, ka asfaltbetona masa vienkārši tiek iemesta peļķē un izlīdzināta, tāpēc arī tāda aizdarīta danga drīz vien atkal esot tukša. Ka šīs aizlāpītās bedres «turēs» tikai labi ja līdz pavasarim, atzīst arī darbu veicējas firmas SIA «Kulk» ražošanas direktors Artūrs Ošenieks. Viņš teic, ka jāizvēlas prioritātes – bīstamās bedres tomēr labot arī slapjā laikā (kaut tas nav labākais variants) vai ļaut mašīnām lauzt riteņus. Tā kā šķembu masa dangās nenoturas pat pāris nedēļu, tiek izmantota tā dēvētā aukstā asfalta tehnoloģija. Bedrītei atskalda malas, to ar gaisu iztīra, ieliek asfaltu, ko turklāt ar lodlampu pat uzsilda, lai tas labāk būtu nostiprināts. A.Ošenieks skaidro, ka šis ir īslaicīgs risinājums – varbūt bedrītes būs ciet tikai līdz pavasarim, kad šīs un pārējās aizdarīs ar karstā asfalta tehnoloģiju, ieklājot bitumenu un tad karstu asfaltbetona masu, kas labāk salipusi un «pieķeras» bedrei.
Dauzīt mašīnas vai lāpīt bedres?
00:01
27.02.2009
23