Jelgavniece, kurai nav dienesta auto: Nav ko brīnīties, ka JAP nav sniedzis atbildi!
Jelgavniece, kurai nav dienesta auto: Nav ko brīnīties, ka JAP nav sniedzis atbildi! Arī es nesaņēmu ne atbildi, ne atvainošanos par to, ka pagājušajā ziemā 12.a autobusa šoferis visus pasažierus izsēdināja no tā un paziņoja, ka ir nosalis un autobuss nav lietojams. Uz manu elektronisko vēstuli, kas nebija anonīma, JAP neturēja par vajadzīgu atbildēt. Manuprāt, Jelgavas domniekiem pirmais darbs jaunajā gadā būtu izvērtēt JAP vadības atbilstību ieņemamajam amatam un paveiktā atbilstību ikmēneša atalgojumam. Nav ko aizbildināties ar normālu šoferu trūkumu! JAP sen bija jāmaina darba organizācija un attieksme pret strādājošajiem, līdz ar to arī pret jelgavniekiem.