No 14. līdz 15. jūnijam Rīgā, Kongresu namā notiks otrais starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls «Golden Hammer», kura laikā dalībniekiem un apmeklētājiem būs iespēja apmeklēt plašu semināru programmu.
No 14. līdz 15. jūnijam Rīgā, Kongresu namā notiks otrais starptautiskais Baltijas reklāmas festivāls «Golden Hammer», kura laikā dalībniekiem un apmeklētājiem būs iespēja apmeklēt plašu semināru programmu.
Festivāla «Golden Hammer» direktore Laila Ozoliņa informē, ka šogad kopumā pieteikušies 95 dalībnieki un iesniegti 456 darbi. Salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu par deviņām audzis dalībvalstu skaits. Pasākumā piedalīsies dalībnieki no Latvijas, Dānijas, Igaunijas, Krievijas, Lietuvas, Ukrainas, Ungārijas, Rumānijas un Somijas. Lielāks kļuvis arī iesniegto darbu skaits. Reklāmas aģentūras līderes iesniegto darbu ziņā ir «Indigo/ACE Baltic» (Igaunija), kas iesniegusi 26 darbus, «Garage 4+4 (Latvija) – 22 darbi un «McCann Erikson Riga» (Latvija) ar 19 iesniegtajiem reklāmas darbiem.
Šogad dalībniekiem un interesentiem tiks piedāvāta plaša semināru programma. Lektori pārstāvēs lielākos reklāmas tīklus no Portugāles, Dānijas, Somijas, Baltijas valstīm un Ukrainas. Uzaicināts arī Rīgas Ekonomikas augstskolas asociētais profesors Roberts Ķīlis.
Firmas «Parnass Prezentreklam» Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Dace Garjāne pauž viedokli, ka pašlaik reklāmas jomā dominē jauna pieeja – atrast tradicionālajā netradicionālo.
Savukārt «TV Net» mārketinga direktors Juris Graudumnieks informē, ka tiek uzsākta interaktīvā balsošana «Golden Hammer» interneta mājas lapā , kurā varēs piedalīties visi interesenti no jebkuras pasaules valsts. No katra datora varēs nobalsot tikai par vienu darbu. Balsošanas rezultāti tiks apkopoti, un noslēguma ceremonijā balsotāju simpātiju balva tiks pasniegta tai aģentūrai, kuras darbs būs saņēmis vislielāko balsu skaitu.
«Golden Hammer» diplomus izgatavos Jelgavas tipogrāfija, un tās direktors Juris Sīlis preses konferencē sacīja, ka diplomi būs greznāki, bet tajā pašā laikā arī vienkāršāki nekā pērn. Pēc zelta, sudraba vai bronzas malas varēs secināt, kādu novērtējumu saņēmusi reklāmas aģentūra. J.Sīlis uzskata, ka Latvijā var prognozēt veiksmīgu reklāmas un poligrāfijas nozares attīstību, jo pēdējie pētījumi liecina, ka Austrumeiropā vēl aizvien izmanto deviņas reizes mazāk papīra nekā Rietumeiropā. Festivāla galveno balvu Sudraba portfeli izgatavojusi juvelierizstrādājumu fabrika «Gemmi».
Festivāla sponsori ir «Bonnier» preses grupa, Jelgavas tipogrāfija, «Phillip Morris Latvija», «Parnass Presentreklam», «TV 3 Latvija», «TV Net», «More Group Baltics