Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde sākusi atmaksāt iedzīvotāju ienākuma nodokli. Šis fakts jau radījis cilvēku rindas un pirmo neapmierinātību.
Valsts ieņēmumu dienesta Zemgales reģionālā iestāde sākusi atmaksāt iedzīvotāju ienākuma nodokli. Šis fakts jau radījis cilvēku rindas un pirmo neapmierinātību.
VID Zemgales reģionālās iestādes direktors Juris Zahārovs informē, ka Jelgavas nodaļa gaida iedzīvotājus, kuriem par iepriekšējo gadu izveidojusies iedzīvotāju ienākuma nodokļa pārmaksa un kuri šogad noteiktajā termiņā iesnieguši gada ienākumu deklarāciju. Iedzīvotājus klientu apkalpošanas telpās, Lielajā ielā 6, darbdienās apkalpo no pulksten 9 līdz 16.30 (pirmdienās līdz pulksten 19). Apmeklētājam jāņem līdzi personas dokuments (pase) un jāuzraksta iesniegums par nodokļa atmaksas saņemšanu skaidrā naudā vai par naudas pārskaitīšanu uz attiecīgu bankas kontu. Iedzīvotāji arī pa pastu var nosūtīt VID Jelgavas nodaļai adresētu iesniegumu, norādot kredītiestādi un konta numuru, kur pārsūtīt pārmaksāto nodokļa summu. Papildu informāciju var saņemt pa tālruņiem 3007317 vai 3007292.
Vakar «Ziņām» pienāca arī pirmās iedzīvotāju atsauksmes par atmaksas kārtību. Proti, cilvēkus neapmierināja stāvēšana lietainajā laikā rindā uz ielas. «Kad nodevu ienākumu deklarāciju, visi rindā stāvētāji satilpa VID telpā. Bet šoreiz nezin kāpēc rindai bija jābūt taisnai un pārējiem apsargi lika stāvēt uz ielas, norādot, ka iekšā tiksim tikai pēc tam, kad formalitātes būs nokārtojuši priekšā stāvētāji,» «Ziņām» stāstīja Zane Gurkovska. Viņu neapmierināja arī informācijas trūkums. Pērn nodokļa atmaksa sākta 10. jūnijā. Šogad viņa VID nodaļā par to interesējusies vairākkārt, bet precīzu informāciju nav saņēmusi. Tikai no trešās personas viņa uzzinājusi par iespējām pārskaitīt atmaksājamo summu uz norēķinu kartes kontu. Pēc Z.Gurkovskas domām, ja reiz cilvēks ir ieradies iestādē, viņš neatkarīgi no tās struktūrpolitikas ir tiesīgs saņemt visu vajadzīgo informāciju.
VID Jelgavas nodaļas vadītājas vietniece Laila Linde apšaubīja apmeklētājas apgalvoto – uz ielas apmeklētājiem stāvēt neesot nācies. Vienīgi rīta pusē, kad bijis liels cilvēku pieplūdums, kādu brīdi apmeklētāji stāvējuši arī gaitenī. «Negribētu ticēt, ka cilvēkiem būtu problēmas ar jautājumu noskaidrošanu,» viņa teica, apšaubot arī konsultāciju problēmas. Neviens klients neesot atraidīts. Ja tā notiekot, uz karstām pēdām jāvēršas pie iestādes vadības.