Gandrīz nedēļu pēc Lielupes tilta slēgšanas vēl nav sakārtotas visas brīdinājuma un informācijas ceļa zīmes, apstiprina valsts akciju sabiedrības «Latvijas Autoceļu direkcija» Ceļu uzturēšanas pārvaldes Jelgavas nodaļas vadītāja Izolda Liepa.
Gandrīz nedēļu pēc Lielupes tilta slēgšanas vēl nav sakārtotas visas brīdinājuma un informācijas ceļa zīmes, apstiprina valsts akciju sabiedrības «Latvijas Autoceļu direkcija» Ceļu uzturēšanas pārvaldes Jelgavas nodaļas vadītāja Izolda Liepa.
Vēl ceturtdien vakarā ceļa zīmes, kas informētu par slēgto tiltu un norādītu apbraucamos ceļus, nebija izliktas atbilstoši prasībām. Izolda Liepa norāda, ka neprecīzi ceļa zīmes bija uzstādītas pie Rīgas ielas un Kalnciema šosejas, kā arī Brīvības bulvāra un Garozas ielas krustojumā, kur tās bija nepārredzamas, tādēļ speciālistiem tika uzdots zīmes pārkārtot. Vakar I.Liepa vēl nevarēja pateikt, vai šis rīkojums ir izpildīts, tomēr viņa apstiprināja: «Kamēr pilnībā nebūs sakārtots arī Miera ielas un Lietuvas šosejas krustojums, kas ir ļoti saistīts ar Lielupes tilta rekonstrukciju, akts par to, ka tilta remontdarbu laikā kustības drošība ir garantēta, netiks parakstīts.» Kā uzsver I.Liepa, kamēr Miera ielas un Lietuvas šosejas krustojumā nebūs izbūvēta «saliņa», arī jau uzstādītie luksofori darbosies tikai mirgojošajā režīmā un to galvenais uzdevums būs pievērst autovadītāju uzmanību.
Pagaidām pilnībā ceļa zīmes ir uzstādītas pie paša pontonu tilta, kā arī ārpus pilsētas – gar Rīgas šoseju. Tur gan vēl pirms akta parakstīšanas tikšot pārbaudīts, vai zīmes ir pietiekami pamanāmas un ir nepieciešamajā daudzumā.
Vakar I.Liepa atzina, ka kustības organizēšana Lielupes tilta remonta laikā aizkavējusies nevis pašvaldības neizdarības, bet gan finansējuma trūkuma dēļ.