No 15. novembra «Lattelekom» piedāvā jaunu pakalpojuma veidu – priekšapmaksas zvanu karti, kas ļauj cilvēkiem zvanīt no jebkura tālruņa Latvijā un ārzemēs, kā arī no taksofona.
No 15. novembra «Lattelekom» piedāvā jaunu pakalpojuma veidu – priekšapmaksas zvanu karti, kas ļauj cilvēkiem zvanīt no jebkura tālruņa Latvijā un ārzemēs, kā arī no taksofona.
Kā skaidro «Lattelekom» Sabiedrisko attiecību nodaļa, ar zvanu karti var zvanīt no drauga, kaimiņa vai darba vietas tālruņa, nedomājot par to, kā norēķināties, jo, nopērkot karti, jau iepriekš ir samaksāta noteikta summa, ko var izmantot telekomunikācijas pakalpojumiem. Ar zvanu karti veiktās sarunas netiek uzrādītas rēķinā, ko saņem tālruņa līnijas abonents.
Lai varētu veikt zvanus ar jauno karti, jāpārliecinās, ka tālrunis darbojas tonālajā numuru sastādīšanas režīmā.
Ja apmaksai vēlas izmantot karti, vispirms ir jāzvana uz bezmaksas numuru 8050505, pēc tam jāievada kods (tas ir numurs, kas norādīts uz kartes un ir vienreizīgs), tad tas jāapstiprina ar taustiņu «restīte» (#), tālāk tiek dots uzaicinājums ievadīt izsaucamo numuru, kas arī jāapstiprina ar iepriekšminēto taustiņu. Zvanītājam jāatceras, ka divi santīmi tiek iekasēti par savienojumu. Sarunas minūte ar zvanu karti maksā septiņus santīmus – gan vietējām, gan iekšzemes tālsarunām, bet pēc pulksten 20 un brīvdienās maksa par minūti ir pieci santīmi.
Patlaban kartes var iegādāties trīs un desmit latu vērtībā. «Lattelekom» plāno izzināt pieprasījumu pēc jaunā pakalpojuma un tad pieņemt lēmumu, vai nepieciešams izgatavot kartes par citu samaksu.
Zvanu karti var izmantot arī starptautiskām sarunām, turklāt šajā pakalpojumā tās ir par desmit procentiem lētākas.
Jaunās zvanu kartes var iegādāties abonentu daļās vai arī vietās, kur pārdod telekartes.