«Daudzstāvu autostāvvietas Jelgavā ir vajadzīgas un ir ietvertas pilsētas ģenerālajā plānā», uzskata pilsētas galvenais arhitekts Kaspars Riekstiņš.
«Daudzstāvu autostāvvietas Jelgavā ir vajadzīgas un ir ietvertas pilsētas ģenerālajā plānā», uzskata pilsētas galvenais arhitekts Kaspars Riekstiņš.
Decembrī pilsētas Dome izziņos publisko apspriešanu iecerei par daudzstāvu autostāvvietas un tirdzniecības centra būvniecību Akadēmijas un Driksas ielas krustojuma rajonā, kur jau pašlaik ir apsargājama autostāvvieta. Tās teritorijas viena ceturtā daļa pieder SIA «Jenss», kas vienojusies ar pašreizējiem autostāvvietas izmantotājiem par sadarbību daudzstāvu autostāvvietas un tirdzniecības kompleksa būvē.
Pilsētas ģenerālajā plānā centrā paredzētas divas daudzstāvu autostāvvietas un viena no tām – tieši šajā vietā. Taču galvenais arhitekts prognozē, ka centrā turpinās palielināties publisko ēku skaits un vēl ir pietiekami daudz brīvu, neapbūvētu teritoriju, tādēļ iespējams, ka daudzstāvu autostāvvietu skaits varētu palielināties līdz trijām četrām.
«Pašlaik Jelgavā valda anarhija – savu automašīnu, kur gribu, tur lieku. Uzskatu, ka mums, tāpat kā Rīgā, cilvēki jāradina tirgū un veikalos ar auto iekšā nebraukt. Ceļa zīmes automašīnu stāvēšanu pašlaik regulē minimāli, piemēram, Mātera ielā pie Latvijas Lauksaimniecības universitātes dienesta viesnīcas daudzi auto novietoti, neievērojot aizlieguma zīmi. Daudzo automašīnu dēļ pilsētas centrs kļūst arvien nepievilcīgāks, un bijām spiesti stāvlaukumam atvēlēt daļu autoostas teritorijas. Daudzstāvu autostāvvietas būve Jelgavā ir apsveicama,» spriež K.Riekstiņš.