Pirmdiena, 15. decembris
Johanna, Hanna, Jana
weather-icon
+3° C, vējš 2.67 m/s, R vēja virziens
ZZ.lv bloku ikona

«Sarmā 2001» jelgavnieki paliek trešie

Piektdien un sestdien Gulbenes pusē notika otrais šīssezonas rallija čempionāta posms, kurā Armands Maspāns un Normunds Aizkalns izcīnīja trešo vietu kopvērtējumā, bet N klasē piekāpās vienīgi Aldim Pīlēnam un Marekam Stirnam.

Piektdien un sestdien Gulbenes pusē notika otrais šīssezonas rallija čempionāta posms, kurā Armands Maspāns un Normunds Aizkalns izcīnīja trešo vietu kopvērtējumā, bet N klasē piekāpās vienīgi Aldim Pīlēnam un Marekam Stirnam.
Pierasts, ka ralliju skatīties brauc tūkstošiem cilvēku, tomēr šoreiz viņu bija maz. Varbūt līdzjutējus nesagatavotus pārsteidza aukstais laiks, bet varbūt nepārdomātā sacensību programma. Rallija pirmā diena sākās un beidzās jau piektdien pusdienlaikā, bet, lai paspētu uz sestdienas pirmo ātrumposmu, mūsu puses ļaudīm vajadzēja mosties ap pulksten četriem naktī.
Autosportistu vidū bija arī jelgavnieku Vilcānu un Maspāna/Aizkalna ekipāžas. Tēvam un dēlam Vilcāniem šīs sacensības beidzās jau otrajā ātrumposmā, kad startā nolūza ritenis viņu A8 klases «Toyota Celica». Iespējams, ka negadījumā vainojama nelielā avārija vēl pirms sacensībām, kad kāds taranēja viņu spēkratu. Ar rezultātu īpaši apmierināts nav arī Armands Maspāns, kas atzina – kā ziemas braucējiem viņiem īpaši neveicas. Armandam un Normundam izdevās noturēties otrajiem kopvērtējumā un pirmajiem N klasē līdz pat pēdējam ātrumposmam, saglabājot divu sekunžu pārsvaru pār A.Pīlēna vadīto «Subaru Impreza». A.Maspāns atzina, ka tika pieļautas vairākas kļūdas – vienā posmā četras reizes pabraukts pa kupenām. Tas arī bija izšķirošais moments, kāpēc A.Pīlēnam izdevās apdzīt jelgavniekus par deviņām sekundēm kopvērtējumā.
A.Maspāns «Ziņām» teica, ka nākamās sacensības iecerētas tikai maijā Talsos. Laiks tiks izmantots lietderīgi «Mitsubishi Lancer EVO 5» motora jaudas uzlabošanai, jo kopš pēdējām pārmaiņām pagājis jau gads. Sportā nedrīkst ne brīdi atslābināties, jo konkurenti nesnauž – savu mašīnu šogad pārveidojis un uzlabojis arī A.Pīlēns, un tas viņam ļauj braukt ātrāk. Talsos gaidāms arī Ivars Caune, kuram, iespējams, būs gatava jaunā mašīna, kas, pēc neoficiālas informācijas, tomēr būs piemērota startiem N, nevis A klasē, kā bija plānots. «Sarma 2001» kopvērtējums
1. A8 Ivars Vasaraudzis, Valdis Spredzis «Mitsubishi Lancer EVO 5» 45:34,0
2. N4 Aldis Pīlēns, Mareks Stirna «Subaru Impreza» +1:48,0
3. N4 Armands Maspāns, Normunds Aizkalns «Mitsubishi Lancer EVO 5» +1:55,0
4. R12 Matīss Mežaks, Arnis Ronis «Ford Sierra» +3:11,0
5. A8 Mārtiņš Balodis, Guntis Ervalds «Toyota Celica» +3:54,0
6. F2 Aivars Kivkucāns, Uldis Bušs «Opel Kadett» +5:08,0.

ZZ.lv bloku ikona Komentāri

ZZ.lv aicina interneta lietotājus, rakstot komentārus, ievērot morāles, ētikas un pieklājības normas, nekūdīt uz vardarbību, naidu vai diskrimināciju, neizplatīt personas cieņu un godu aizskarošu informāciju, neslēpties aiz citas personas vārda, neveikt ar portāla redakciju nesaskaņotu reklamēšanu. Gadījumā, ja komentāra sniedzējs neievēro minētos noteikumus, komentārs var tikt izdzēsts vai autors var tikt bloķēts. Administrācijai ir tiesības informēt uzraudzības iestādes par iespējamiem likuma pārkāpumiem. Jūsu IP adrese tiek saglabāta.